tony1kroow
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-13-2026 12:28 AM in
جالاكسى A
وعندي برده الwifi الشبكه بتفضل تروح وتيجي وهي دي المشكلة
1 Comment
tamim2022
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-13-2026 02:49 AM in
جالاكسى A
ديه مشكلة راوتر ملهاش علاقة بالفون. خالص لا من بعيد ولا من قريب.
حضرتك هتعمل ريسيت للراوتر ضبط مصنع وتتصل بالشركة اللي إنت مشترك معاها وتعمل كونفجريشن إعادة ضبط من أول وجديد وهيشتغل معاك تمام.
والموضوع مالوش علاقة بالفون حتى إذا فيه فونات شغال الواي فاي عليها عادي ما عدا فونك.
حضرتك هتعمل ريسيت للراوتر ضبط مصنع وتتصل بالشركة اللي إنت مشترك معاها وتعمل كونفجريشن إعادة ضبط من أول وجديد وهيشتغل معاك تمام.
والموضوع مالوش علاقة بالفون حتى إذا فيه فونات شغال الواي فاي عليها عادي ما عدا فونك.