mo6mohamad96
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
السلام عليكم
معايا تليفون سامسونج a57 انا اشترتيه من١٠ ايام
طفى نفسه تشغيل نفسه لوحده بعد مخلصت مكالمه
عمل كده مرتين اول مره عاد تشغيل ورجع اشتغل عادى
وبعديها باسبوع كنسلت مكالمه لقيته عمل خطوط سودا وخضراء وراح طافى نفسه ولما فتح رجعت كل حاجه زى
مكانت ولا فى اى حاجه حصلت هل فى كده مشكله
كنت بستخدم شاحن سامسونج a70 25w
اسبوع لغايه مشترين شاحن45wالاصلى الضمان الدولى
انا غيرت الشاحن 25w عشان البطاريه بتسرب بسرعه تحت 20%
انا اسف على الاطاله
بس هل المشكله دى من الشاحن25w
ولا مجرد تهنيج سوفت وير
انا عمله اخر تحديث نظل هل منه برضوا المشكله دى
واسف على الطاله مره تانيه وشكرا للى كمل قراءه لاخر
3 Comments
HAMDYMAHMOUDHAM DY
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
هو ممكن سبب المشاكل دى تهنيج سوفت وير علشان المشاكل دى ظهرت معايا بس مكنش بيطفى كان بيظهر فى الشاشة خطوط فلو ظهرت معاك اى مشاكل اعمل إعادة تشغيل مع العلم انا جهازى SAMSUNG A16
mo6mohamad96
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
انت اعدت تشغيله لما عمل معاك كده
ولا راحت لوحدها
ولا راحت لوحدها
HAMDYMAHMOUDHAM DY
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
ايوة عملت إعادة التشغيل