Original topic:

samsung a 24

(Topic created on: a month ago)
77 Views
ChoisanHA
Active Level 3
Options
جالاكسى A
حاسه فيه نفخ بسيطة في جزء من البطارية من بره ضهر الفون 
كان بيجيلي رسالة انخفاض اداء البطارية بس بشوف في التشخيصات مكتوب ان حالة البطارية عادية 
اروح التوكيل ولا اعمل ايه؟ 
0 Likes
1 Comment
جالاكسى A
طلاما في انتفاخ حتى لو بسيط لازم تروح توكيل فورا لان ممكن الاضرار الانتفاخ لو زاد هيكسر الشاشه و بورده و الظهر لاقدر الله ف متخاطرش حاول تغيرها في اقرب وقت
0 Likes