Original topic:

mido

(Topic created on: 12-18-2022 01:14 PM)
126 Views
MidoArt
Active Level 7
Options
جالاكسى A
رأيكوا ياجماعه في Galaxy A33 5g من حيث جرافيك الالعاب العالي والبطارية كنت محتاج حد مستخدم للجهاز ده يعرفني هل بيهنج ف الالعاب الثقيله ولا نظامه ايه
3 Comments
MidoArt
Active Level 7
جالاكسى A
يعني البطارية مع الاستخدام متواصل بتستمر كام ساعه
3dn3n
Active Level 7
جالاكسى A
انا موبايلي سامسونج a12 بالنسبالي احسن حاجه بطاريته ٥٠٠٠ مللي امبير و هيقعد معاك ليومين تقريبا لو استخدامك متوسط لعالي اما الاستخدام المتواصل فهيقعد معاك حوالي يوم و ٥ ساعات طبعا مع وضع توفير الطاقه وانت مش هتصدق ان شبكه بتاعته قويهواوي دي بتوصل لمسافات ممتازه و بالنسبه لالشاشه تحت الشمس فهي مش احسن حاجه بس انت هتشوف عادي ومع الوقت هتتعود وبالنسبه للصوت فتقدر تقول عليه من متوسط لعالي تقريبا بس كمان ضعيف شويه..
وبالنسبه للكاميرات فلو انت هتجيبه عشانها فانا نانصحكش تجيبه عشان الكاميرات سيئه لدولو عاوز كاميرات حلوه فمممن تجيب السامسونج a52 او a52s الاتنين نفس الكاميرات بالظبط بس معلش بقا على السعر بتاعهم..
وبالنسبه للالعاب في موبايلي فانا مواجهتش اي تقتيعات ابدا في ببحي او كول اوف ديوتي..
انا منزل الاتنين لو عاوز تعال لاعبني😂😂
المهم ان الموبايل هيديك اداء رائع جدا و تقدر تحدثه حاليا لاندرويد ١٢ ولاوم تستنا لحاد شهر فبراير ٢٠٢٣ عشان يجيلك تحديث اندرويد١٣ و واجهة سامسونج one ui 5.0
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

mido9090

مساء الخير مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
فى البدايه بعتذر لحضرتك
بناء على سؤالك سامسونج بتنتج العديد من التليفونات باسعار و موصفات مختلفة اللي بتميزة عن 
غيرها و لكل موديل بيكون لة الموصفات و الاسعار الخاصة بة لتناسب جميع عملائها
و للتعرف علي الاجهزة من خلال الرابط التالي:
https://www.samsung.com/eg/smartphones/
 ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك