يا جماعه انا تليفوني الاي 36 بعد تحديث 8.5 التليفون حاسه بطيء فلو ضبط المصنع هيحل المشكله انا مستعد اعمل له ضبط المصنع بس انت متاكدين ان المشكله هتحل View Post
يا جماعه انا تليفوني الاي 36 بعد تحديث 8.5 التليفون حاسه بطيء فلو ضبط المصنع هيحل المشكله انا مستعد اعمل له ضبط المصنع بس انت متاكدين ان المشكله هتحل View Post
في ناس بتسأل ازاي نكتب كـــده بالطريقة الحلوة الشيك ديالموضوع سهل جدا هتدوس علي النقطة و توجه بصباعك ناحية الخط اتمني اكون فيدتكم بالمعلومة... View Post
امتي التحديث هيوصل لسامسونج A06 View Post
متي ينزل تحديث 8.5 samsung a16 J one ui View Post
امتى عشان زهقت وربنا View Post
يا جماعه انا تليفوني الاي 36 بعد تحديث 8.5 التليفون حاسه بطيء فلو ضبط المصنع هيحل المشكله انا مستعد اعمل له ضبط المصنع بس انت متاكدين ان المشكله هتحل View Post
جماعه عندي مشكله وارجو الرد انا عندي انيميشن الساعه الديناميكيه في سامسونح a17 مش شغال مهما اضيف من صور الاشخاص مش بيشتغل و الساعه بتكون محطوطه... View Post
بقولكم يا رجالة هو فروع مراكز صيانة موبايلات سامسونج فين في الإسكندرية علشان عاوز اودي موبايلي لمركز الصيانة يفحصوه وقولولي تجربتكم لأحسن فرع للي راح... View Post
اي حد عندو سامسونج ميمبرز حاسو بيهنج او بيقطع او 30Hz و انا زيكو كنت حاسس بكده بقالي فترة و كنت متضايق منها الحل سهل و بسيط امسح البيانات المؤقتة او... View Post
في ناس بتسأل ازاي نكتب كـــده بالطريقة الحلوة الشيك ديالموضوع سهل جدا هتدوس علي النقطة و توجه بصباعك ناحية الخط اتمني اكون فيدتكم بالمعلومة... View Post
| Subject | Likes |
|---|---|
| 10 | |
| 10 | |
| 10 | |
| 9 | |
| 7 |
| User | Likes Count |
|---|---|
| 281 | |
| 270 | |
| 183 | |
| 159 | |
| 150 |
| User | Count |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |
