Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى A

يجدعان موبايلي a36 بعد تحديث ال one. UI الكاميرا الجوده بتاعتها بقت وحشه فيها نعومه لو مثلا عملت زوم هي ممانتش كده و احيانا تطلع واضحه واحيانا كتير لا... View Post

Posted by      in  جالاكسى A

ما تبعتولنا يا شباب أفكار عن الشاشة الرئيسية وتنظيم الأيقونات😊 View Post

Posted by      in  جالاكسى A

تليفوني جلاكسي a52 و فجأة لقيت الاهتزاز مبقاش شغال و كل فترة بيفضل يرستر لوحده و مش بيرجع طبيعي غير لما اقفله فترة و اشغله تاني بعدها حد عارف ايه دة؟ View Post

Posted by      in  جالاكسى A

التليفون وقف مره واحده بصمه بعد ماده كذا مره ان البصمه في جسم عليها غلط قفلته وفتحته اتفتحت بصمه مش موجوده تماما بعد كده جيت امسحها واعمل بصمه جديده... View Post

Posted by      in  جالاكسى A

هو انا الوحيد اللى ال now bar عندو بتلاج كدة بتبرجل اللوك سكرين جدا الموضوع ده من ساعت one ui 8 بس زاد دلوقتى  View Post

AnasHaytham-video-1780700166190