يا جماعة انا حبيت ال a07 بس لما اشتريته لقيت في حجات كتير مش مظبوطة زي إنه مش داعم ال good lock انا اه نزلت فاين لوك بس يكون احسن لو حاجة تبع النظام و... View Post
يا جماعة انا حبيت ال a07 بس لما اشتريته لقيت في حجات كتير مش مظبوطة زي إنه مش داعم ال good lock انا اه نزلت فاين لوك بس يكون احسن لو حاجة تبع النظام و... View Post
هل فعلا هاتف a24 سيصل له تحديث 8.5 بكرا ارجو الرد View Post
كل ما افتح التطبيق بيتقفل لوحده ومش راضي يتفتح دي المشكلة دي المشكلة ايه الحل ؟؟؟؟؟؟ View Post
لما كنت بفعل adaptive brightness في الشمس قبل التحديث كانت الاضائه عاليه والموبايل كان واضح بعد 8.5 للاسف مبقاش بيوصل لاقصى سطوع ولو سامسونج عامله كده... View Post
جماعة هي انشاء الله سامسونج هتتكرم وتنزلنا الابديت بكرا دي لو منسيتناش اصلا View Post
ازاي أعمل تسجيل الشاسة View Post
انا نفسي أعرف ازاي تلفون A07 مش داعم معزز الألعاب يعني كان معايا A12 و A14 و كان حلو كان خادمني يعني و كمان في One ui 8.5 هيكون أحسن و كمان موجود في... View Post
ياريت يا جماعة لو حد حدث 8.5 و عمل مشاكل فى الجهاز لغاية دلوقتى يقولى خصوصا لو كان A26 View Post
لو سمحتوا انا مغيره شاشه لموبايلى بقالى سنه والموبايل بقاله فتره الشاشة لما بفتح التليفون بتفضل مضلمه ولو جالى حتى اتصال بتفضل مضلمه لازم اضرب على... View Post
| User | Likes Count |
|---|---|
| 142 | |
| 111 | |
| 109 | |
| 104 | |
| 99 |
| User | Count |
|---|---|
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |
