Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى A

يا جماعة انا حبيت ال a07 بس لما اشتريته لقيت في حجات كتير مش مظبوطة زي إنه مش داعم ال good lock انا اه نزلت فاين لوك بس يكون احسن لو حاجة تبع النظام و... View Post

8.5

Posted by      in  جالاكسى A

 هل فعلا هاتف a24 سيصل له تحديث 8.5 بكرا ارجو الرد View Post

Posted by      in  جالاكسى A

جماعة هي انشاء الله سامسونج هتتكرم وتنزلنا الابديت بكرا دي لو منسيتناش اصلا View Post

Posted by      in  جالاكسى A

انا نفسي أعرف ازاي تلفون A07 مش داعم معزز الألعاب يعني كان معايا A12 و A14 و كان حلو كان خادمني يعني و كمان في One ui 8.5 هيكون أحسن و كمان موجود في... View Post

Posted by      in  جالاكسى A

ياريت يا جماعة لو حد حدث 8.5 و عمل مشاكل فى الجهاز لغاية دلوقتى يقولى خصوصا لو كان A26 View Post

Posted by      in  جالاكسى A

لو سمحتوا انا مغيره شاشه لموبايلى بقالى سنه والموبايل بقاله فتره الشاشة لما بفتح التليفون بتفضل مضلمه ولو جالى حتى اتصال بتفضل مضلمه لازم اضرب على... View Post