Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى A

بعد تحديث ل 8.5 بقي في مشكله مع شريحة فودافون اختفت خاصية Volt واى اتصال بيجي بيفصل بسرعه وشريحة اورنج مفيهاش مشكله مش عارف ايه السبب View Post

Posted by      in  جالاكسى A

آخر جهاز سامسونج وصله One UI 8.5 عندكم إيه؟ وهل من سلسلة A ولا M ولا S؟ View Post

Posted by      in  جالاكسى A

يجدعان موبايلي a36 بعد تحديث ال one. UI الكاميرا الجوده بتاعتها بقت وحشه فيها نعومه لو مثلا عملت زوم هي ممانتش كده و احيانا تطلع واضحه واحيانا كتير لا... View Post