إلغاء
إظهار نتائج لـ 
البحث بدلاً من ذلك عن 
هل تعني: 

نشاط المجتمع

Filter
Filter:
نشرت بواسطة      في  جالاكسى A

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هو سوالين ١ ينفع اخلي الهاند فري يستخدم للمايك فقط بمعني اني استخدم الهاند فري للمايك لكن السماعه لا انا عندي سماعات... عرض المشاركة

.

الموبايل عندي بيفصل الواي فاي اوتوماتيك من نفسوا ومش بيشتغل غير لما اعمل وضع الطيران وبعد فتره بقفل لوحدوا برضوا بعد ما اشغل الواي فاي  ارجو... عرض المشاركة

مساء الخيرقبل تحديث اندرويد 11 لجهاز A70لما كنت بشغل ساوند كلاود او ديزر او اي تطبيق بيشغل اغاني كان يظهر الايقونة بتاعتة فوق مكان ما انا عامل... عرض المشاركة

على فكرة أندرويد ١٠ افضل من ١١ يريت يعملو تحديث للاندرويد ١١ او يعدلوة لانه مش حلو عرض المشاركة

معايا A32 لسه جايبه ومش عارف في ايه في البصمة ساعات تشتغل ساعات تعلق ومسحتها وعملتها كذا مره حد عنده نفس المشكلة او يعرف الحل؟ عرض المشاركة

عندي مشكله ومحتاج حل ضروري :-عايز اعرض شاشه الهاتف على شاشه التلفزيون ومش لاقي خيار(عرض الشاشه) في الضبط ونزلت برامج كتير و مش راضيه تشتغل عرض المشاركة

مشكلة فى شاشة A70التاتش بيعلق لوحده ولما بعمل اختبار التاتش شغال تمام هيا لوحدها كده مش عارف عيب ايه لازم افصل الفون وشغله او اسيبه شويه بيتظبط لوحده... عرض المشاركة

لوحة المتصدرين
أفضل كتّاب الحلول