Original topic:

#a72

(Topic created on: 01-27-2022 10:29 AM)
19 Views
midoelzhar
Active Level 6
Options
جالاكسى A
رساله للعاملين بسامسونج مصر يا توصلوا صوتنا يا اما تسكتوا ومش عاوزين ردود منكم . مينفعش نبقي اخر بلد يوصلها التحديث دة العراق وصله تحديث a52s النهاردة . يا توصلوا صوتنا يا اما مش عاوزكم تردوا علي اي بوستات ليا 
11 Comments
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
جالاكسى A
ممكن حضرتك توضحلى ايه الامكانيات المبهره اللى هتكون موجوده بعد التحديث انا كمان معايا نفس الفون .ممكن تقولى وجه استعجالك اوى كدا
0 Likes
midoelzhar
Active Level 6
جالاكسى A
حاجات كتيرة بتختلف اهميتها من شخص لشخص ولكن انا بطرح سؤال ليه احنا اخر بلد ؟؟ وليه الناس اللي مسؤله عن مصر مبتقولش ان لازم الاهتمام بالمستخدمين المصريين زي باقي الدول ياراجل دة فيتنام نزلها التحديث يوم ١٧
0 Likes
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
جالاكسى A
ما انا برضه بسئلك انت شاغلك دماغك اوى ليه كدا وايه اللى مستنيه يتقدملك اكتر من امكانياتك دى دلوقتى
0 Likes
midoelzhar
Active Level 6
جالاكسى A
يكفي ان معايا احدث اندرويد انا بحب يكون معايا احدث حاجه علشان كدة بقولك اهتمامات كل شخص بتختلف
0 Likes
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
جالاكسى A
وانا كمان زيك والله . بس مش لدرجة انى اعد الايام والدقايق . والجهاز حلو مش مستنى رام بلس يعنى وعمومآ التحديث دايمآ بينزل قبل الميعاد بحاولى شهرين يعنى توقع ينزل فى اى وقت من دلوقتى اصلآ وكمان كان فاضل اكتر من شهرين واخرهم حصلت معايا فى ال a30s . حتى هتلاقى منشور على صفحتى
midoelzhar
Active Level 6
جالاكسى A
وحاجه كمان ميزة ram plus
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
معاك حق
سواء في اضافة او مفيش احنا المفروص نكون زي باقي العالم ما احنا دافعين فلوس زيهم
midoelzhar
Active Level 6
جالاكسى A
بالظبط
MahmoudYousry
Active Level 10
جالاكسى A
عندك حق انا مش لاقي سبب مقنع للي بتعملة سامسونج دا انا اخويا معاة ال reno 6 ووصلة التحديث قبلي انتا متخيل