Original topic:

Update A71

(Topic created on: 04-30-2022 04:45 AM)
266 Views
Hema17ashraf
Active Level 3
Options
جالاكسى A
مع احترامي للكل ازاي A51 ينزلو التحديث وانتو قيلين ان التحديث في شهر مايو يبقا وينزل وA71 مينزلوش طيب هتقنعوني ازاي ان التحديث بيواجه مشاكل وهو بينزل للموديل ومش نازل ل A71 انا قولت قبل كدا في بوست فات ان انتو بتهندلو العملا عشان تسكتهم وبس كان حضرتكوا نفس النمط اللي agent البنات بتقولوا  وهب مره واحده اختفوا ومبقوش بيردو وبعد كدا الواضع اتغير بقا يمكن تغير في خريطه التحديث ودا اللي بتردو عليه 
والمسؤل المحترم اللي بيرد عليا برايفت ومبيردش في الكومنتات يجي ويرد وهقول تاني انا مش عايز نفس الصيغه اللي انتو بتقولها ديه 
انا مش هنزل بوستات تاني ومع احترامي مره تاني لكل الناس.... انا مش بشحن الناس انا بفهمكوا السياسه الغريبه اللي حضرتكوا بقيتوا مشين بيها صدقوني 
ومره تاني انا مش عايز اللي هيرد يرد بنفس plan اللي هيترد عليا بيها 
وبعتذر مبدأين لاي حد ممكن يزعل من كلامي بس دا حق العملا وانا واحد منهم 
شكرا 

10 Comments
Tomy69
Active Level 6
جالاكسى A
بص انا مش مستعجل بس اللي اقدر اقوله ده اسمو فشل وعدم مصداقيه
Hema17ashraf
Active Level 3
جالاكسى A
والله انا مستغرب ازاي هما بيعملوا كدا
0 Likes
مصطفى086
Active Level 6
جالاكسى A
معاك حق والله
Hema17ashraf
Active Level 3
جالاكسى A
انا اتمنا ميكنش كلامي مزعل حد بس عشنا كلنا واكيد مش بكلم كا عميل بس انا بتكلم كا كل
0 Likes
mahmoud500066
Active Level 4
جالاكسى A
حاجه عريبه وعجيبه ليه التاخير ولما بعت تواريخ التنزيل لحد دلوقتى شهر مش عارفين فيه مشكله يقولوا انما لحد النهارده محدش عارف والرد الالى متوقع فى شهر ٤ اهو خلص ايه بقى بجد
Hema17ashraf
Active Level 3
جالاكسى A
بص انا هقول لحضرتك حاجه هما اللي بيعملوا دا غلط ليه بقا ....لان هو انا مع حضرتك ان الupdate بيواجه مشكله بس الفكره ان احنا بنستمتع بخدمه وجوده افضل لما ينزل تحديث ادينا هنشوف
0 Likes
Murex
Active Level 3
جالاكسى A
عدم تقدير لمستخدمي سامسونج مع اني اعرف عنها انها من افضل الشركات في خدمة ما بعد البيع
Hema17ashraf
Active Level 3
جالاكسى A
انا بردو معاك ان هي من افضل الشركات بس كفكرت ان انتا تبقا ملزم بحاجه ومنزل جدول اهو خلاص الشهر خلص وانا اختلف معاهم
0 Likes
جالاكسى A
هما قالوا غدا😁
ادينا منتظرين