Original topic:

Smasung galaxy a52

(Topic created on: 05-12-2022 12:38 PM)
88 Views
karimsokkary
Active Level 1
Options
جالاكسى A
 ارجوكم بسرعه عايز رد انا لسه مشتري من شهر بزبت سامسونج a52 128gb 8gb ram و كنت عايز اجرب ايفون فا لقيت ايفون ١١ ده في نفس السعر بس هيبقي 64gb وكمان شاشه موبايل سوبر اموليد شاشه ايفون ١١ زي منتو عارفين اي بي اس فا انتوا شايفين اجيب الموبايل في ظل الاسعار الغاليه دي و ابيع موبايلي غالي كمان وله استني كل حاجه ترخص و ابيع موبايلي و اشتري ايفون
11 Comments
tet00
Active Level 4
جالاكسى A
هو بصراحه الايفون افضل بمراحل بس عشان تستنى الأسعار ممكن تفضل الأسعار كده
0 Likes
karimsokkary
Active Level 1
جالاكسى A
يعني ايفون ١١ في رايك افضل من سامسونج ايه ٥٢
0 Likes
karimsokkary
Active Level 1
جالاكسى A
انا مبفهمش في ايفون خااااالص بس انا موبايلي ١٢٨ جيجا و ٨ جيجا رام و ٦٤ ميجا بيكسل كاميره و شاشه سوبر اموليد و بطريه ٤٥٠٠ و شحن سريع
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا شايف انه ما ينفعش عمل مقارنة بين سامسونج و اي فون لان ده نظام والتاني نظام اخر خالص وكل واحد لبه محببنه
وفي اغلب الاحوال كل محبي لنظام فيهم بيكونوا غير مقتنعين او معجبين بالتاني
بمعني لو انت واخد علي الاندرويد مش هترتاح مع ال IOS
نهائى اللي هو نظام التشغيل في ابل بديل الاندرويد
معلومة اخيره ابل لاتدعم كروت الميمورى يعني مساحة التخذين اللي هتنزل النص ملهاش حلول بالنسبالك غير ال اي كلاود انك ترفع ملفاتك علي الخدمة السحابيه بتاعت ابل
الشاشة السوبر اموليد افضل بمراحل عن ال اي بي اس

اخيرآ انا عن نفسي مش بستحمل ال IOS
بالمره وبشوف ان الاندرويد افضل بمراحل وان حسنت ابل الوحيده من وجهة نظرى هو التأمين الاعلي فقط لاغير
karimsokkary
Active Level 1
جالاكسى A
طيب شكرا جدا ممكن سؤال اخير كاميره ايفون ١١ وله سامسونج المعايه ده لان قبل مشتري موبايلي لقيت كميه ارقام خرافيه بس لما اتخدمته لقيت الصور مبكسله اوييييي و انا عايز صور نضيفه جداااا دي اهم حاجه عندي عايز صور نديفه و سوشيال ميديا انستجرام بقي و كده فا اني احسن ايفون ١١ وله سامسونج ايه ٥٢ في نقطه دي
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
السؤال ده يرد عليه حد استعمل كاميرا الموديل ده بالذات
في العموم الكاميرات في ابل افضل بس لما تكون المقارنه بين موديلين من نفس الفئة
وانا مش قادر احدد ايفون ١١ قصاده ايه بالضبط عندنا
karimsokkary
Active Level 1
جالاكسى A
تمام شكرا
جالاكسى A
امسك ايفون ١١ واشتغل على اللي يهمك في التليفون وقارن بس الاكيد ان شاشتك وسعة تخزينك وحرية التعديل كلها لصالح سامسونج اما الكاميرا في الوضع الاوتو لصالح ايفون ١١ ولوكنت ٥٢ اس كنت هتكسب في الكاميرا
0 Likes
karimsokkary
Active Level 1
جالاكسى A
هو كلام يحترم و كل حاجه بس مفهمتش يعني ابيع موبايلي و اجيب ايفون وله لا انا مش غني اويي كده انا هبيع موبايلي و ازود و اجيب ايفون ١١ و زي مقولت انا اهم حاجه الكاميرا و من خلال استخدامي ل سامسونج ايه ٥٢ فا كاميرا بتعته زباله بجد يعني مبكسله بطريق عجيبه فا ايفون ١١ كده بردو فا ميستهلش اني ابيع و ازود كمان فلوس عشان اجيبه وله يستاهل
0 Likes