Original topic:

Samsung Galaxy a53

(Topic created on: 07-06-2022 11:27 PM)
84 Views
Mohammed54545
Active Level 1
Options
جالاكسى A
انا بجد مصدوم موبايل بالسعر دا اجي العب ببجي الاقيها 30 فريم وغير مستقره وبتقطع لازم سامسونج تشوف حل انا كرهت الموبايل وكرهت سامسونج يا جدعان 
18 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
بتفرق حضرتك بتلعب لعبه ايه و علي اعدادات ايه مش اي حاجه حتشتغل التليفون له امكانيات مش حيزيد عنها بس ده مش معناته ان التليفون وحش مينفعش حضرتك طحت حمل زياده علي و تقول انه وحش لانه له الامكنيات بتاعته و لو شغلت حاجه محتاجه اكتر من الامكانيت دي طبيعي يهنج المفروض تكون عارف حضرتك حتستعمل التليفون في ايه قبل ما تشتريه و تشتري التليفون المناسب مش تشتري اي تليفون و تقول عليه وحش
Mohammed54545
Active Level 1
جالاكسى A
لعبه بيجي 30 فريم موبايل بسعر 9000 جنيه في حين في موبايلات بتشغلها 30 فريم بسعر 2000 جنيه
مفيش مبرر حضرتك معالج الموبايل غير مدعوم نهائيا
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
معالج الموبايل مش معمول عشان يتحمل لعب التليفون الب٢٠٠٠ ج ده معمول عشان اللعب مفهوش كاميرا كويسه مثلا او البطاريه مش بتطول او مفهوش حمايه كويسه سامسونج مش شركه تصنيع تلفونات للعب عايز تلعب هات بل٩٠٠٠ ج دول تليفون فيه كاميرا و بطاريه و معفنه و معالج كويس بس متقولش هلي تليفون مش تليفون لعب اصلا انه وحش في اللعب
0 Likes
sai00yt
Active Level 5
جالاكسى A
اقولك علي حاجه
في تطبيق اسمه gfx tool for pubg
ومن التطبيق ده تقدر تتحكم في الفريمات والجرافيكس وعشان موبايلك فيه ١٢٠ هيرتز هتقدر تشغل اللعبة ب٩٠ هيرتز
0 Likes
sai00yt
Active Level 5
جالاكسى A
الرابط اهوه
0 Likes
Mohammed54545
Active Level 1
جالاكسى A
فين الرابط
0 Likes
sai00yt
Active Level 5
جالاكسى A
وعايز اقولك ببجي مش محسنة لمعالج الاكسينوس فممكن المعالج بتاعك يتحمل اقوي من كده بس اللعبة مش عارفة كدا
0 Likes
sai00yt
Active Level 5
جالاكسى A
اهوه