Original topic:

Raghda

(Topic created on: 04-25-2021 05:24 AM)
163 Views
Raghda2
Active Level 4
Options
جالاكسى A
موبايلي الشاشه مش راضيه تفتح خالص و لا حتي الزرار غلق الموبايل لما بضغط عليه لمدة مش راضي يقفل الموبايل، بس موبايلي منور عادي و لما حد بيرن او اشعارات بتوصل بس افتحه مش قادرة هو كدة ايه
14 Comments
جالاكسى A
جربي حطية علي الشاحن وشيليه تاني او جربي انك تدوسي علي زرار الباور مع الهوم وزرار الصوت كمان ممكن تنفع معاكي حاجة من دول
Raghda2
Active Level 4
جالاكسى A
اشتغل الحمد لله لما ضغط الباور مع خفض الصوت بس لمدة طويله
جالاكسى A
طيب الحمد لله انه اشتغل
بس لازم تعرفي اية سبب المشكلة دي يعني بتحصل بعد ما بتفتحي برنامج معين ولا ملهاش مقياس معين وكدا
ومتهيألي ممكن تعملي اعادة ضبط مصنع وهيتظبط معاكي ان شاء الله بس دا لو معرفتيش السبب اية بس انا اعتقد السبب ممكن يكون برنامج او في فايرس علي الموبايل وممكن يكون محتاج ضبط وخلاص
Raghda2
Active Level 4
جالاكسى A
هو كذا مرة يعمل كدة بس مش ع طول يعني بعد فترة او مدة ممكن يحصل كدة تاني بس المرة دي زرار الباور مرضيش يرستر الموبايل خالص
جالاكسى A
بصي هو مبدائياً مفيش حاجة بتحصل بدون سبب و طالما كذا مرة يعمل كدا يبقي حاولي تعرفي اي هو السبب او العامل المشترك ف الكذا مرة دول يعني مثلاً البرنامج او كدا يعني لو معرفتيش ف دا ممكن يتحل بالضبط
اما اذا الموبايل كان وقع او اتخبط منك ف ممكن تبقي مشكلة محتاجة صيانة ف الموبايل نفسة يعني مثلاً ممكن بيفصل تاتش او زرار الباور بيعلق او فيه مشكلة وكذا ف خلينا ف الاول نقول ان المشكلة سوفت وير لو متحلتش هتبقي هارد وير وكدا وانا بستبعد انها هارد وير لو مكانش وقع او اتخبط وكدا
Raghda2
Active Level 4
جالاكسى A
هو موبايل مامتي موقعش خالص بس كذا مرة يحصل المشكله و بفضل احاول افتحه عن طريق ان ارستر الموبايل علشان هو مش في ايدي مش قادرة احكم ليه بيحصل كدة بس اعتقد السوفت وير في مشكله بيخلي الموبايل يهنج او في تطبيق عامل مشكله بس مش واضح
جالاكسى A
لو كدا يبقي حلها اعادة ضبط بقي هو هيصلح اي مشكلة او اخطاء ف السوفت وير وهيرجع كأنة جديد ومفيش اي مشكلة خالص
Raghda2
Active Level 4
جالاكسى A
اعمل ضبط للموبايل تمام ،، بجد شكرا خالص ع رد و أهتمامك شكرا ع ذوقك خالص
جالاكسى A
العفو علي اية بس انا تحت امرك
انا بحب الحاجات اللي زي دي كدا وعندي عنها خلفيه كويسة لو احتاجتي اي حاجة او حابة تستفسري علي حاجة انا موجود ف اي وقت