Original topic:

Mustafa

(Topic created on: 3 weeks ago)
125 Views
Mustapha2986
Active Level 2
Options
جالاكسى A
عندى مشكلة جلاكسي a56 لما اكلم حد بلاقي لوحة الواى فاى وباقى الادوات بتنزل واحيانانا بيحصل اجراء 

وده بسبب ان مستشعر المكالمات مش هارد وير هل في طريقة لحل المشكلة 

اجراء المكالمات عادى بدون تفاعل الموبايل او اخذ اي اجراء اثناء المكالمات 
0 Likes
8 Comments
moaaz77
Active Level 1
جالاكسى A
انا معايا a 56 ومش بيحصل كده خالص
0 Likes
Mustapha2986
Active Level 2
جالاكسى A
طيب ممكن تكون المشكلة عندى بسبب ايه ؟
0 Likes
moaaz77
Active Level 1
جالاكسى A
جت مايه مثلا ف الحته دي او عرق او مثلا الشاشه لو فيها حاجه لو الكلام ده مش موجود جرب راستر الفون
Mustapha2986
Active Level 2
جالاكسى A
ممكن لاصقة الشاشه تاثر ؟
ولا لا لان المستشعر هنا سوفتوير
0 Likes
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى A
المستشعر التخيلى كده مقرف فى التعامل هو مش شايف وشك اصلآ او ان التليفون ملامس لودنك هو بيعتمد على حركة ايدك ووضع الهاتف يكون رأسى
يعنى لو التليفون لاذق على ودنك وميلت رأسك الشاشة تنور والتاتش يشتغل
لو مش قادر تظبط ايدك يبقى بعد ما المكالمة تفتح اضغط ضغطه على زر الباور عشان يعمل لوك للشاشة
واقفل خيار تزويد حساسية اللمس
Mustapha2986
Active Level 2
جالاكسى A
جربتها فعلا حل ممتاذ اشكر حضرتك جدا
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى A
عفوآ
0 Likes
Deathy
Active Level 4
جالاكسى A
انا معايا نفس التليفون انصحك تنضفة كل يوم بفرشة اسنان ناعمة جدا و بعض الكحول لان التراب الناعم بيأثر على التليفون بصفة عامة مشكلة الواى فاى ان شاء اللة تتحل فى السوفت وير القادم اتمنى ذلك
0 Likes