Original topic:

Galaxy a36 كويس؟

(Topic created on: 05-15-2026 06:20 PM)
200 Views
Asser11
Active Level 4
Options
جالاكسى A
جماعة انا دلوقتي معايا galaxy a23 و هجيب ان شاء الله galaxy a36 256 انا هستخدمه على اني العاب العاب تقيلة شوية و كاميرات تصوير كتير فعايز حد يقوله عن تجربة و لو ينفع بupload صور للماميرا؟
10 Comments
Asser11
Active Level 4
جالاكسى A
ملحوظة انا بصور الطبيعة وال landscapes
0 Likes
apo1nayf
Active Level 7
جالاكسى A
روح للاA56 اقوى بكثير حتى الا a55 اقوى من a36 لانه معي الاثنين و 36 ومرره بطيئ ولا يطاق حرفيا
Asser11
Active Level 4
جالاكسى A
مشكلتي ان المعالج exynos 1580 مش مدعوم ال اوي في الالعاب زي الsnapdragon 6 gen3
0 Likes
ririjk
Active Level 1
جالاكسى A
معايا الستى وتلاتين لسه جايباه من اقل من شهر وحقيقي تحفه انا بلعب عليه ببجي وبصور بيه كتير جدا جدا هة بس بيعلق سيكا لما بتيجي تفصله و بعدين تفتحه لكت خمس دقايق وبيرجع طبيعي وكدا كدا أول شهر مببتحسبش لأن الموبايل بيكون لسه ببتعود على إستخدامك ولكن لو مزانيتك تسمح لل 37 او 56 هاتهم ك شئ أحدث يعني
Asser11
Active Level 4
جالاكسى A
انا معايا الميزانية بس الفكرة في دعم المطورين للمعالج في الألعاب
0 Likes
ririjk
Active Level 1
جالاكسى A
هو بصراحه تحفه فاللعب بالنسبالي ومش بيلاج خالص هو وقت ما بيفصل و هو لاج منب لانه من وقت ما جبته مفصلش خالص مني ف الموبابل مكنش متوعد اني بستهلكه لحد ما يفصل ف عمل لاج بسيط عشان كدا لكن لو متعود منك أظن مش هيهنج خالص، لو إنت مش حابب سامسونج ممكن تشتري ريدمي نوت 15 برو غالبا نفس التكلفة بس انا وقتها مشترتهوش عشان تحديثاته ودعمه كانو سنتين بس لو الموضوع ده مش فارق معاك أوي إشتريه
Asser11
Active Level 4
جالاكسى A
لا انا بفضل سامسونج و الصراحة حضرتك طمنتني اوي بجد شكرا لحضرتك❤❤
ririjk
Active Level 1
جالاكسى A
samsung a 36ctHXWD3X3I.jpgAbUQ4IIbQ4.jpgqLQWTgsOiW.jpg
Asser11
Active Level 4
جالاكسى A
والله عالمي ربنا يباركلك فيه شكرا لوقتك❤