Original topic:

Fares Elhamayda 👉 { A70 }

(Topic created on: 07-03-2021 11:10 AM)
58 Views
FaresElhamayda
Active Level 8
Options
جالاكسى A

image

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
أنا موبايلى A70 ومفعل خاصية التسجيل التلقائي للمكالمات وحذفت المكالمات المسجله من حوالى ٢٥ يوم يعنى أقل من شهر وحذفتها من السله كمان عشان أفضى مساحه ومحتاج دلوقت أرجعها تانى للأهميه لأن فى مكالمات منها محتاجها ضرورى فى شغلى مفيش أى طريقه أرجع بيها المكالمات دى أو برنامج كويس ينفع غير إللى هنزل صورته فى أول كومنت عشان فشل ولكم وافر الشكر والتقدير والاحترام 

🐎 #FaresElhamayda 🐎
7 Comments
جالاكسى A
البرنامج ده فشل فى الإستعادهScreenshot_٢٠٢١٠٧٠٣-١١٠٩١٣_One UI Home_45968.png
0 Likes
القرشى
Expert Level 1
جالاكسى A
لايمكن استرجاعها إلا إذا كنت عملت لهامزامنة مع النسخة الإحتياطية السحابية على سامسونج . أو أى تطبيق سحابى آخر . قبل ماتحذف المكالمات إنسخ المكالمات المهمة لك على المومرى أوفلاشة .
0 Likes
جالاكسى A
مفيش أى طريقه للإستعاده مره تانيه من خلال حتى برنامج جيد زى برامج إستعادة الصور المحذوفة البرامج دى بترجع لى صور محذوفه من زمان وبيكون مش معمول لها مزامنه هو الموضوع فى برنامج يكون جيد بس أنا للأسف مش عارفه
0 Likes
القرشى
Expert Level 1
جالاكسى A
بعد إضافة ميزة سلة المحذوفات بيمهلك فترة 30 يوم لاسترجاع أى ملف تريده قبل الحذف النهائ من ذاكرة الهاتف معنى هذا أن ذاكرة الهاتف أصبحت خالية تماما من أى ملفات تم حذفها من سلة المحذوفات .
0 Likes
جالاكسى A
البرنامج ده رجعلى صوتيات محذوفه من أكثر من شهر بس هو بيرجع من المحذوفات نسبة حوالى ٦٠ % بس وللأسف المكالمات إللى أنا عاوزها مش من ضمن ال ٦٠ % دول
0 Likes
Caesar_2020
Expert Level 2
جالاكسى A
طالما حذفتها من السلة لا يوجد طريقة لارجاعها
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

صباح الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر