Original topic:

E-voucher for A52

(Topic created on: 06-10-2021 11:39 PM)
74 Views
AfnanElkomy
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
انا نزلي voucher بعد ما اتعملي طلب لحل مشكلة عدم ظهوره بس الموديل المكتوب في ال voucher هو Z fold وانا موبايلي A52 هل ده عادي ؟

0 Likes
9 Comments
jcvd2002
Beginner Level 2
جالاكسى A
انا منزليش انزله ازاى
0 Likes
AfnanElkomy
Beginner Level 2
جالاكسى A
المفروض يبقي عندك ده لو منزلش عندك كلمهم علي chat او اي طريقة عرفهم المشكلة وهينزلك
بس لازم تاريخ الشرا من ١ يونيوScreenshot_20210610-233753_Samsung Members.jpg
0 Likes
samsungmena
Expert Level 4
جالاكسى A

@AfnanElkomy

صباح الخير يا فندم

مع حضرتك سماح من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على مشاركتك معانا

وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

استاذنك تشرفنا فى الفرع اللى حضرتك هتتوجه له ولو واجهتك اى مشكله تواصل معانا وهنكون سعداء بمساعدتك 

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
Ebtsam_Orabi
Beginner Level 2
جالاكسى A
انا دلوقتى عاوزة اعرف ال e voucher ده هتيجى ازاى
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

صباح الخير

Ebtsam_Orabi

مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه

بناء على سؤالك

للحصول على ال-E-Vouchers يجب  شراء أي من الموبيلات المذكورة في العرض في خلال فترة العرض فقط واتباع الخطوات المذكورة بالشروط والاحكام.

بعد عملية الشراء ولكي يتم تفعيل ال E-Voucher يجب على حضرتك الدخول على تطبيق Samsung Members  وتسجيل البيانات المطلوبة  في التطبيق ثم الدخول على صفحة المخصصة للعرض في التطبيق.

عند إتباع الخطوات الصحيحة ستحصل على رقم لل E-Voucher  بقيمة تبدأ من100 لـ 500 جنيه صالحة للاستخدام في أمان أو ماكدونالد على حسب القسيمة الذي ظهرت إلى العميل من خلال التطبيق.

لإسخدام ال-E-voucher يجب علي أن يتوجه إلى أي من فروع أمان أو ماكدونالد بالكود للاستمتاع بالقسيمة المجانية المقدمة من سامسونج. سيصلح للعميل الاستفادة من E-Voucher  ابتداءا من 1 يونيو 2021 وحتى يوم  15 يوليو 2021 بحد اقصى.

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
NohaAlaa
Beginner Level 2
جالاكسى A
مش عارفه اخد الفوانشر ٥٠٠
0 Likes
Sara-nader
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A
NohaAlaa 

صباح الخير يا فندم مع حضرتك ساره من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على مشاركتك معانا وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

بناء على سؤال حضرتك 

في حالة شراء هاتف Galaxy A32/A52/A72/S21 Series/Z Fold 2 ابتدءا

بعد عملية الشراء ولكي يتم تفعيل ال E-Voucher يجب الدخول على تطبيق Samsung Members  وتسجيل البيانات المطلوبة  في التطبيق ثم الدخول على صفحة المخصصة للعرض في التطبيق

عند إتباع الخطوات الصحيحة  حضرتك بتحصل  على رقم لل E-Voucher  بقيمة تبدأ من100 لـ 500 جنيه صالحة للاستخدام في أمان أو ماكدونالد على حسب القسيمة الذي ظهرت لحضرتك من خلال التطبيق

لإسخدام ال-E-voucher يجب على حضرتك أن تتوجه إلى أي من فروع أمان أو ماكدونالد بالكود للاستمتاع بالقسيمة المجانية المقدمة من سامسونج

العرض سارى  ابتداءا من 1 يونيو 2021 وحتى يوم  15 يوليو 2021 بحد اقصى

ولو عندك أى استفسار أخر

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
hossammo7
Beginner Level 2
جالاكسى A

هل ال رصيد ال١٠٠ جنيه ليه صلاحية بوقت معين بعد الحصول علي عليه من نقطه امان. انا اخدت ال voucher من نقطه امان ١٠٠ جنيه رصيد في نص يونيو ودلوقتي اختفت من الرصيد؟
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
جالاكسى A

بعد عملية الشراء ولكي يتم تفعيل ال E-Voucher يجب الدخول على تطبيق Samsung Members  وتسجيل البيانات المطلوبة  في التطبيق ثم الدخول على صفحة المخصصة للعرض في التطبيق. 

عند إتباع الخطوات الصحيحة  حضرتك بتحصل  على رقم لل E-Voucher  بقيمة تبدأ من100 لـ 500 جنيه صالحة للاستخدام في أمان أو ماكدونالد على حسب القسيمة الذي ظهرت لحضرتك من خلال التطبيق. 

لإسخدام ال-E-voucher يجب على حضرتك أن تتوجه إلى أي من فروع أمان أو ماكدونالد بالكود للاستمتاع بالقسيمة المجانية المقدمة من سامسونج

العرض سارى  ابتداءا من 1 يونيو 2021 وحتى يوم  15 يوليو 2021 بحد اقصى

ولو عندك أى استفسار أخر

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes