michaelmamdouh
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-24-2026 01:36 AM in
جالاكسى A
معايا موبايل a71 عايز اغيره هل اجيب A57 و لا s25fe عايز احس بفرق اني غيرت موبايلي
5 Comments
OSMANMAHMOUD
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-24-2026 02:27 AM in
جالاكسى A
Fe احسن
محمد٢٦
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-24-2026 03:53 AM in
جالاكسى A
s24plus لو مش هيفرق معاك السنه ونص تحديثات لاكن لو بتهتم بالتحديثات خليك في s25fe
tamim2022
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-24-2026 10:22 AM in
جالاكسى A
s25fe
النجمالثاقب
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-24-2026 10:40 AM in
جالاكسى A
بص يا صاحبي، عشان تحس بفرق حقيقي وتغيير جذري بعد الـ A71، نصيحتي ليك بلاش الـ A57 لأنه هيكون تطوير بسيط مش "نقلة".
القرار الصح هو الـ S25 FE (أو حتى الـ S24 FE لو متاح حالياً)، لعدة أسباب:
الأداء: سلسلة الـ S بتنقل في حتة تانية خالص من حيث سرعة المعالج والسلاسة، خصوصاً في الألعاب والمهام التقيلة. الكاميرات: هتاخد تجربة تصوير احترافية فعلاً بجد مش مجرد أرقام، خصوصاً في التصوير الليلي وتثبيت الفيديو. الشاشة والتقفيل: خامات الـ FE بتكون أفخم بكتير وشاشتها سطوعها وألوانها هتحسسك إنك ماسك موبايل "فلاج شيب" (رائد).
الخلاصة: لو الميزانية تسمح، روح للـ S25 FE وأنت مغمض، ده اللي هيخليك تحس إنك غيرت موبايلك فعلاً وصرفت فلوسك في مكانها.
القرار الصح هو الـ S25 FE (أو حتى الـ S24 FE لو متاح حالياً)، لعدة أسباب:
الأداء: سلسلة الـ S بتنقل في حتة تانية خالص من حيث سرعة المعالج والسلاسة، خصوصاً في الألعاب والمهام التقيلة. الكاميرات: هتاخد تجربة تصوير احترافية فعلاً بجد مش مجرد أرقام، خصوصاً في التصوير الليلي وتثبيت الفيديو. الشاشة والتقفيل: خامات الـ FE بتكون أفخم بكتير وشاشتها سطوعها وألوانها هتحسسك إنك ماسك موبايل "فلاج شيب" (رائد).
الخلاصة: لو الميزانية تسمح، روح للـ S25 FE وأنت مغمض، ده اللي هيخليك تحس إنك غيرت موبايلك فعلاً وصرفت فلوسك في مكانها.
Sazoku
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-25-2026 12:51 AM in
جالاكسى A
ال 25 fe من غير كلام