Original topic:

A70

(Topic created on: 07-07-2020 05:01 PM)
675 Views
Alm3lam
Active Level 6
Options
جالاكسى A

image

هل موفر البيانات دة لو لغيتة احسن لي البطارية ولا لاء 
ووضع التطبيقات كلها في وضع السكون بيوفر البطارية ياريت حل
17 Comments
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
ولا يهمك
بص عشان تلغي اولويز وتلغي التطبيقات عشان خاطر البطاريه والشحن
يبقا الموبايل كدا معدلوش لزمه
فرق الموضوع دا كله ١٠% زياده من البطاريه ، مش حاجه يعني عشان تحرم نفسك من مميزات الهاتف من اجلها
ولو البطاريه باظت ياسيدي ابقا غيرها
دا رأي ، والاختيار يرجعلك
0 Likes
Alm3lam
Active Level 6
جالاكسى A
ورايك اية في شحن الموبيل وهوة مقفول او وهوة اقل من ٢٠% واية الافضل ومعلش يامحترم متقل عليك ياحبيبي
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
لو شحن وهو مقفول دا جميل جدا ، بس مش لازم كل ما تيجي تشحن تقفله
ولو شحنته من ٢٠ % فدا افضل لحد ٨٠% وشيله من ع الشاحن
ولو نزل عن ٢٠% ل ١٠% مش هيضر ف حاجه،
ولو نزل ل صفر برضو مش هيضر بس غير مفضل الا اذا كنت بالخارج ووصل منك لانه يوصلل للصفر
Alm3lam
Active Level 6
جالاكسى A
يعني بلاش اشحنة لحد١٠٠%
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
مره كل ٣ اسابيع
لانه لو كل شحنه وصل ل ١٠٠% البطاريه هتتنفخ ف اقل من سنه
Alm3lam
Active Level 6
جالاكسى A
يعني ممكن لحد ٩٠% وامشي علي كدة عالطول وخلاص بلاش مية في المية
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
تمام
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم

مع حضرتك سماح من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على مشاركتك معانا

وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

هذا الوضع يعمل على حفاظ البطاريه 

سامسونج دايما الرائده فى ابهاركم

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes