Original topic:

A70

(Topic created on: 09-17-2022 03:34 PM)
238 Views
1986mostafa
Active Level 6
Options
جالاكسى A
تلفون A70 كل شويا يفصل و يفتح لوحدي ايه السببب ما اني عاملت عاملت ضبط مصنع كتير بس السبب موجود برضووو التلفون موجود في شيريحة we 

18 Comments
samsungmena
Expert Level 4
جالاكسى A

1986mostafa

مساء الخير يا فندم مع حضرتك مهاد من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه

بناءا على سوالك

تأكد من عدم تعرض الجهاز للسقوط او لاى سائل

التأكد من توفير مساحه كافية بالجهاز

استخدام الشاحن والاكسسوارات الاصلية الخاصة بالجهاز

فى حالة استمرار المشكلة يرجى اعادة ضبط المصنع للجهاز.

الضبط - الادارة العامة - ارجاع - اعادة تعيين بيانات المصنع - اعادة تعيين الجهاز - مسح الكل

قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تحزينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج Samsung smart switch

http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
1986mostafa
Active Level 6
جالاكسى A
عملت كل الخطوات ديت بس لسه المشكله موجوده في الجهاز😭😭
0 Likes
Members_1bLFS84
Beginner Level 2
جالاكسى A

عندي نفس المشكله في موبايل A51 ومش بس انا وعملت سوفت ونفس المشكله موجودة ،،، ناس كتير اوي حصل عندهم نفس المشكله بعد الابديت الاخير لاندرويد ١٢ وللأسف الابديت بيعمل مشكلة في البروسيسور وكل بتوع الصيانه عندهم فكره عن المصيبه دي وعارفين العيب والحل تغيير البورده او المخاطرة واللعب في البروسيسور وممكن الجهاز يموت ، العيب ده بسبب شركة سامسونج مش سوء استخدام طبعا لو الجهاز راح التوكيل عندكم هلبس بورده ب3000 جنيه احنا لو في بلد فيها حماية مستهلك كان كل التليفونات اللي،فيها المشكله دي اتصلحت على حساب الشركه منكم لله وسمعتكم بقت زفت عند كل بتوع الصيانه انا خلاص فقدت الثقه في تليفوناتكم 

جالاكسى A

كلامك صحيح مليون فى الميه حصل معايا نفس النظام وقالولى تغيير بوردة ب 2500 لموبايل A51 رميته فى البيت وماعدت اشترى سامسونج تانى

0 Likes
samarmohsen
Active Level 3
جالاكسى A
انا برضو نفس المشكلة طب ولو الفون في الضمان برضو هشيل تمن البوردة
0 Likes
جالاكسى A

لو فى الضمان الحقى نفسك بسرعة ووديه التوكيل يغيرهولك

0 Likes
جالاكسى A

نفس المشكلة فى سامسونج a51 شكلوا عيب شائع فى كل المنتجات والشركة مش عايزة تعترف بيه لو لقيت حل ياريت تقولى

0 Likes
1986mostafa
Active Level 6
جالاكسى A
ماشي ياخويا
Members_1bLFS84
Beginner Level 2
جالاكسى A

الحل تغيير البورده والعيب بسبب الابديت الاخير عندي نفس المشكله وعند ناس كتير ، غلطة من الشركه وكلنا هندفع تمنها للأسف عشان مفي حماية مستهلك عندنا 🤦

0 Likes