Saraamh
Beginner Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-15-2026 08:13 PM in
جالاكسى A
مساء الخير..
هل في اي حاجه تخليني افتح الفلاش بشكل ثابت وانا بصور صوره عاديه بالكاميرا A55
3 Comments
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-15-2026 09:13 PM in
جالاكسى A
لو الكشاف مفتوح بمجرد فتح تطبيق الكاميرا هيطفى فا بشكل ثابت لا يمكن
لو فلاش الكاميرا على وضع التشغيل الدائم وليس الالى بمجرد التقاط صورة سوف يضيئ حتى لو نهارآ
لو فلاش الكاميرا على وضع التشغيل الدائم وليس الالى بمجرد التقاط صورة سوف يضيئ حتى لو نهارآ
Saraamh
Beginner Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-15-2026 09:16 PM in
جالاكسى A
أنا عارفه دا
مفيش اي اوبشن يخليني اقدر اتحكم ف الفلاش وميقفلش لما افتح الكاميرا
مفيش اي اوبشن يخليني اقدر اتحكم ف الفلاش وميقفلش لما افتح الكاميرا
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-15-2026 09:18 PM in
جالاكسى A
كاميرا سامسونج لا يمكن
جربى تنزلى تطبيقات كاميرا اخرى من المتجر جايز يكون فيهم اللى بيسمح بكده ولكنه مستبعد
جربى تنزلى تطبيقات كاميرا اخرى من المتجر جايز يكون فيهم اللى بيسمح بكده ولكنه مستبعد