Original topic:

A54

(Topic created on: 04-23-2026 08:35 PM)
60 Views
الشبح1
Active Level 1
Options
جالاكسى A
كنت بحمل تطبيق من سامسونج كيذا مره واح.ه فصل مردتيش يفتح
0 Likes
1 Comment
جالاكسى A
يا فندم، المشكلة دي غالباً بتكون بسبب "تهنيج" في ملفات المتجر نفسه أو تراكم ملفات مؤقتة. جرب الخطوات دي بالترتيب وإن شاء الله هيشتغل معاك:

​مسح التخزين المؤقت: ادخل على (الضبط) > (التطبيقات) > ابحث عن (Galaxy Store) أو التطبيق اللي فيه المشكلة > (مكان التخزين) > واعمل (مسح البيانات) و (مسح التخزين المؤقت). ​تحديث التطبيق: اتأكد إن متجر جالاكسي نفسه متحدث لآخر إصدار، أو لو التطبيق نزل خلاص، جرب تمسحه وتنزله تاني من جديد. ​تنشيط الحساب: ادخل على حساب سامسونج (Samsung Account) من الضبط واتأكد إنه شغال ومفيش رسالة بتطلب منك تسجيل الدخول مرة تانية. ​الإنترنت: جرب تفتح التطبيق وأنت موصل "واي فاي" بدل بيانات الهاتف، لأن أحياناً المتجر بيعمل حماية ضد التحميل من الداتا.

​لو فضلت المشكلة موجودة، يا ريت تقولنا اسم التطبيق إيه بالظبط عشان نقدر نساعدك أكتر.
0 Likes