Original topic:

A53 فصل الجهاز

(Topic created on: 06-10-2025 06:27 PM)
728 Views
Bakrafandi
Active Level 3
Options
جالاكسى A
الجهاز بيفصل لوحده ويشتغل تاني مرتين تقريبا الساعة ٦ و ٦:٢٠ 🤣
مش فاهم ايه الفكرة ولاغي اوبشن اعادة التشغيل عند الحاجة وبردو بيفصل ويشتغل مرتين او ٣ في اليوم 
حد واجهته المشكلة دي؟
0 Likes
6 Comments
Maged95
Active Level 9
جالاكسى A
ممكن تكون عامل روتين او تفعيل خاصيه انه يعمل ريستارت ف المعاد دا ادخل واقفلها
0 Likes
Bakrafandi
Active Level 3
جالاكسى A
اوصلها ازاي طيب
0 Likes
Maged95
Active Level 9
جالاكسى A
ادخل ف الاعدادات وابحث عن اعاده التشغيل التلقائي
0 Likes
Bakrafandi
Active Level 3
جالاكسى A
مقفولة1749571392958.jpg
Maged95
Active Level 9
جالاكسى A
طيب شوف يمكن عامل روتين
0 Likes
Bakrafandi
Active Level 3
جالاكسى A
تمام الف شكر
0 Likes