Original topic:

A52 4g

(Topic created on: 02-13-2024 11:02 AM)
265 Views
joe_samaan18
Active Level 3
Options
جالاكسى A
ياريت لو التحديث (one ui6)مش هينزل للتليفون عرفونا عشان منعشمش نفسنا على الفاضي بحاجة مش هتحصل
شكرا.
0 Likes
1 Comment
Kylo_Ren
Active Level 6
جالاكسى A

هاينزل لا تقلق و اتعشم براحتك. قريب جدا اخره ان شاء الله على اخر الشهر ده بالكتير. فعل الاوتوماتيك ابديت او شوف كل شويه الابديت وماتقلقش.