Original topic:

A52 4G

(Topic created on: 02-11-2022 02:00 PM)
84 Views
Абдолла
Active Level 4
Options
جالاكسى A
يا جماعة بعد اذنكم الجهاز بعد التحديث اندرويد 12 تقل جدا وفي لاج في التلفون هل حد جرب ضبط مصنع و ظبط معاه و لا فضل هوا هوا ارجو الرد ضروري ؟
30 Comments
MohàmedSamy
Active Level 6
جالاكسى A
انا عن نفسي عملت إعادة ضبط المصنع
وظبط
TiMO_52
Active Level 3
جالاكسى A
اعمل أعادة ضبط طبعا. دة من شروط تحديث انظمة التشغيل اساسا وابدا من جديد مع السيستم الجديد واستمتع يامعلم
Ayman_EG
Active Level 1
جالاكسى A
عملت ضبط المصنع بعد التحديث والجهاز تمام مفهوش اي مشاكل، بس انقل ملفاتك الاول علشان كل حاجة هتتمسح
باهي
Active Level 2
جالاكسى A
طيب وبالنسبه للي عندو العاب كتير ومساحتها كبيره هل هيتطر يحمل من اول وجديد
MohàmedSamy
Active Level 6
جالاكسى A
انا كمان وربنا بس عملت ضبط مصنع
Ayman_EG
Active Level 1
جالاكسى A
ادخل على برنامج سامسونج كلاود واعمل نسخة احتياطية لكل البرامج والجيمز وبعد ضبط المصنع اعمل ريستور
0 Likes
باهي
Active Level 2
جالاكسى A
حتي الالعاب اللي بيتحملها ملفات كبيره من الداخل 4 جيجا
وهل النسخ الاحتياطي علي سامسونج بيسحب من الباقه لان انا عندي حوالي ٣٠ جيجا ملفات العاب مهمه بس ده غير التطبيقات والملفات
0 Likes
Ayman_EG
Active Level 1
جالاكسى A
طبعا ببسحب لأنهبيعمل ابلود لكل ملفاتك على اىكلاود، لازم تستخدم واؤ فاي سريع، وفي حل تاني اسهل تعمل النسخة الاحتؤاطية عل كمبيوتر ودي مش محتاجة نت خالص هتحتاج اي برنامج باك اب وريستور وبس، بتوصل موبايلك بالاب وبتختار من البرنامج الحاجات اللي عايز تنسخها
0 Likes
źïžø
Active Level 5
جالاكسى A
بص سيبك من كل الكلام دة انا معايا تلفونك بردو ولسة محدثو كل اللى هتعملو خش الاعدادات>>التطبيقات>>مكان التخزين>مسح التخزين المؤقت هتلاقيها تحت واعملها مع كل البرامج بعد كدة خش على العناية بالجهاز وخش على الذاكرة ونضف. بس كدة وادعيلى🥰🥰 ولما تخلص اعمل اعادة تشغيل