Original topic:

A51

(Topic created on: 11-05-2021 06:33 PM)
339 Views
elhambarhom
Active Level 3
Options
جالاكسى A
عندى مشكله ان الداتا بتشتغل ف خط واحد بس مع انى ضابطه ال setting انها تشتغل ع الخطين عادى  ولما بدلت الخطوط عشان اشوف العيب ف ايه ف الخط اللة مكنش شغال اشتغل والعكس 
ف كده العيب من الفون ولا ده من ال setting واصلحه ازاى واخلى الداتا تشتغل ع الخطين عادى 
5 Comments
Med_Osama
Active Level 3
جالاكسى A
Settings >> connections >> mobile networks >>
(4G)وبعدين تخلي ال
للخط اللي عايزة تشغلي الداتا من عليه
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه
بناء على سؤالك  

ضبط - المزيد - المزيد من الشبكات - شبكات الهاتف المحموله - نمط الشبكة - حضرتك بتختار شبكة اخرى غير الشبكة المستخدمة
ممكن حضرتك تجرب وضع الطيران ثم تشغيله مرة أخرى لتنشيط الشبكة
لو نفس المشكله مستمره 
  يرجى  اعادة ضبط المصنع للجهاز.
الضبط ← الاداره العامة ← إعادة الضبط ← إعادة تعيين بيانات المصنع ←إعادة ضبط ← مسح الكل.
قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تحزينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج 
Samsung smart switch
http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/

 ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
elhambarhom
Active Level 3
جالاكسى A
حضرتك انا عملت كل ده قبل كده وجابش نتيجه وعملا اعاده ضبط كذا مره قبل كده ونفس المشكله
الموضوع من اول ما اشتريت الفوم وكنت فاكره العيب من الخط بس مطلعش كده ف كده ايه الحل
0 Likes
elhambarhom
Active Level 3
جالاكسى A
مش عندى ده ف تليفونى
0 Likes
elhambarhom
Active Level 3
جالاكسى A
دى السيتينجScreenshot_20211108-142922_Call settings.jpg