Original topic:

A50 & A70

(Topic created on: 04-08-2020 11:36 PM)
297 Views
WindierEar23299
Active Level 10
Options
جالاكسى A
لماذا لم يتم اضافة الوضع الليلي لجميع عدسات الهاتف كما في الايه ٥١ والايه٧٠       هذه ميزة مهمة واتمنى من سامسونج ان تضيف هذه الميزة٠
13 Comments
AhmedKamel1
Active Level 6
جالاكسى A
عدسات ايه
0 Likes
WindierEar23299
Active Level 10
جالاكسى A
الوايد انجل والامامية
0 Likes
AhmedKamel1
Active Level 6
جالاكسى A
انا معايا A50
ومعرفش تقصد ايه بصراحه هو الكاميرا هيتطبق عليها وضع نايت ازاى هى اصلا باك جراوند سودا
0 Likes
WindierEar23299
Active Level 10
جالاكسى A
انا قصدي انك متقدرش تصور صور بالعدسة الواسعة بالوضع الليلي ومتقدرش تشغل الفلاش ودي مشكلة لان العدسة الواسعة كده متنفعش خالص في الاضتءة الضعيفة
mekha
Active Level 1
جالاكسى A
انا معايا A70 عاوز ينزل عليه تسجيل المكالمات
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
لو جايبه من بره مصر تروح على التوكيل وتنزله سوفت وير مصري او تعمله فورمات والشريحة المصرية جواه بس تاخد نسخة من ملفاتك في الحالتين
0 Likes
AhmedKamel1
Active Level 6
جالاكسى A
فهمتك انا افتكرت بتتكلم ع ال night mode بتاع الفون اللى بيخلى كله اسود
لا مينفعش تصور وضع ليلى مع عدسة واسعة ودا لسبب ان الصورة هتبقا حقيرة لان العدسة الواسعة ضيقة وبتدخل اضاءة منخفضة مابالك بالليل وكمان النايت بيزود اضاءة وبيعلى ال shadows
الاهم اننا نعرف نصور فيديو ونتنقل بين العدستين ونفسى نستغل العدسة ال بورترية فى تصوير فيديو بورتريه دى تبقى جامدة
0 Likes
WindierEar23299
Active Level 10
جالاكسى A
اولا العدسة البورتريه لا يمكن استخدامها لتصوير فيديو بورتريه عشان الفيديو البورتريه محتاج عدسة تي او اف والنايت مود بالعدسة الواسعة موجود في الايه ٥١ والايه ٧١ مع انهم نفس فتحة عدسة الايه ٥٠ والايه ٧٠ وهو مش ممكن التنقل بين العدسات في تصوير نفس الفيديو لانه بياخد وقت عشان يحول بين العدستين
yousefhamdy
Active Level 7
جالاكسى A
ما A51 and A71 فيها بورتريه في الفيديو و مافيهمش كاميرا tof
0 Likes