Original topic:

A36مشكله تاتش سامسونج

(Topic created on: 05-06-2026 08:52 PM)
134 Views
Ahmed_9
Active Level 2
Options
جالاكسى A
انا عندي مشكله لما بستخدم صبعين في ببجي التاتش بيضعف و بيأثر علي لعبي ف المشكله مستفزه اوي ولكن لما بستخدم الموبيل عادي ب صباع بيبقي عادي ورحت للتوكيل وقالي موبيلك مش للالعاب (خخخخ) مستفدش اي حاجه من التوكيل من اكتر الحجات اللي ملهاش لازمه
انا برضو مش عارف المشكله دي سوفت وير ولا هارد وير 
0 Likes
10 Comments
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
اتاكد انك مركب اسكرينة تكون نوع كويس او جرب تشلها خالص وتجرب من غيرها

ولو مش مركب اصلا فجرب تشغل خيار تزويد حساسية اللمس من الإعدادات
0 Likes
Ahmed_9
Active Level 2
جالاكسى A
انا عملت كل حاجه والمشكله لسه موجوده
0 Likes
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
طب بيضعف ازاي؟
هل بتلاقي ان مفيش اسجابة للمسة
0 Likes
Ahmed_9
Active Level 2
جالاكسى A
ايوا بيبقي ضعيف وبيهنج في التاتش يعني يعتبر مش بلمس التاتش فاهم
0 Likes
جالاكسى A
طيب جرب تعمل اختبار للشاشه من هنا
0 Likes
Ahmed_9
Active Level 2
جالاكسى A
بص انا جربت كل حاجه ومفيش حاجه نافعه وجربت اختبار التاتش شغال عادي لكن لما بلعب التاتش بيضعف وسعات بيضعف جامد
0 Likes
Ahmed_9
Active Level 2
جالاكسى A
انا حاطط املي في التحديث الجي
0 Likes
جالاكسى A
طيب هي الشاشه بتضعف في لعبه ببجي بس ولا في كل التطبيقات
0 Likes
Ahmed_9
Active Level 2
جالاكسى A
لا في الالعاب بس دا اللي بلاحظه اوي
0 Likes