Original topic:

A34

(Topic created on: 05-13-2026 12:42 AM)
189 Views
eyad_diab1
Active Level 6
Options
جالاكسى A
جاي احط الموبيل علي الشاحن وهو ٤٨٪ الاقيه رستر لوحده ايه السبب
0 Likes
8 Comments
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
هي اصلا بقت شركه تقرف بمعنا الكلمه وافضل حاجه اني ابيعو واجيب حاجه تانيه حتا لو ايفون بس انا مسكت الاتنين وبنسبالي الايفون ارحم بكتير
0 Likes
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
وعملت حاجه خلتنا منعرفش نحط خطوط ايفون ولا ايموجي وبيقولو ان دي ثغرة حاجة جميله خالص
0 Likes
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
وغير بيقولو لو تقلت علي الموبايل جامد ممكن يجيب بورده وكذا حد حصل معاه كده طب انا ليه اجيب موبيل في الحوارت دي
0 Likes
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
في رسايل انت بتكتبها وبتتمسح
0 Likes
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
حتا التطبيق 😂😂
0 Likes
alakjdijn
Active Level 3
جالاكسى A
مشكله سوفت وير
0 Likes
eyad_diab1
Active Level 6
جالاكسى A
فيها خطر يعني ولا ايه
0 Likes
alakjdijn
Active Level 3
جالاكسى A
لا مش خطر ولا حاجه هوه في مشكله وهتتحل مع الاصدار اللي جي من التحديث ان شاء الله
0 Likes