Original topic:

A34 البصمة بتشتغل بعدين الريستارت بس

(Topic created on: 10-17-2025 03:27 PM)
361 Views
mahmoudismael
Active Level 2
Options
جالاكسى A
البصمة بطلت تشتغل و مبتتعرفش علي اصبعي .
 لما اعمل ريستارت تشتغل كويس مرتين او ثلاثة و بعدين ترجع تاني ماتشتغلش.
 حتي اني عملت ضبط مصنع و الحال كما هو.
حد حصل معاه زيي؟؟
0 Likes
19 Comments
godemeaas
Active Level 1
جالاكسى A
حصلت معايا و مش عارفه اعمل ايه
0 Likes
mahmoudismael
Active Level 2
جالاكسى A
انا عملت ريسيت للموبايل مش فاضل غير اني اعمل سوفت وير كامل
mahmoudismael
Active Level 2
جالاكسى A
لو وصلت لحل قولي
godemeaas
Active Level 1
جالاكسى A
ان شاءلله خير
godemeaas
Active Level 1
جالاكسى A
انا بعد ما عملت سوفت البصمه مش شغاله
mahmoudismael
Active Level 2
جالاكسى A
عملت سوفت وير كامل و لا ريسيت ؟
0 Likes
godemeaas
Active Level 1
جالاكسى A
كامل
0 Likes
mahmoudismael
Active Level 2
جالاكسى A
😮
0 Likes
mahmoudismael
Active Level 2
جالاكسى A
طيب لما بتعمل ريستارت بتشتغل شوية و لا مبتشتغلش خالص؟
0 Likes