Original topic:

A22 5G

(Topic created on: 11-17-2022 06:51 AM)
118 Views
EGX
Active Level 5
Options
جالاكسى A
سؤال بس ياجماعه انا عندي من وقت ماجبت الموبايل وفي تحديث اندرويد ١١ و ١٢ الكاميرا اعدادتها مفيهاش غلق للصوت انا كل اما اصور يعمل صوت التقاط والصوت اما حد بيصورني بيجذب انتباه الي حواليا ليه مفيش زر اعداد لغلق صوت الكاميرا لزما اعمل كل الموبايل صامت علشان اقفل صوت الكاميرا.
وتاني حاجه الكاميرا بتهنج احيانا 
وتالت مشكله فيه تطبيقات بانزل من جوجل بلاي ايوه ممكن تبقي اساسيه وملهاش نقل بالميموري زي الواتس وتطبيقات تانيه بس اما الاقي العاب وتطبيقات عاديه مينفعش تتنقل للميموري لي كدا .انا عندي ٦١ جيجا منهم ٤٢ للنظام و١٨ للتطبيقات مش عارف افضي مساحه الموبايل ٦٤ وفيه ميموري ١٢٨ اعلي حاجه واسرع الشركه ياريت تحل مشكله نقل التطبيقات دي والمساحه بتاعه النظام تتحل.
وعندي مشكله رابعه الموبايل بيبقي شغال بالنهار متوسط لبليل بس في نص الليل بيبقي طلقه هو ملبوس ولا اي🙂.
اتمني افادتي بلاش مسح اعدادات واي حاجه من دي 
5 Comments
جالاكسى A
نفس مشكلة بعاني منها صوت الإلتقاط بتاعت الكاميرا
EGX
Active Level 5
جالاكسى A
ملهاش اي حل اصلا ولا اعداد بس الشركه مش مركزه وعلشان تاخد مسكن انتظر اندرويد ١٣ الي بيوصل بعد قرن
جالاكسى A
المشكلة إن موبايل زي موبايلي m30s مش هينزل له تحديث ١٢ عشان ينزل له تحديث ١٣
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

EGX

مساء الخير يا فندم مع اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك بنعتذرلك جدا لكن يمكنك ايقاف صوت الكاميرا في حالة عمل التليفون صامت فقط

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك  

EGX
Active Level 5
جالاكسى A
طيب حضرتك انا عارف المفروض حضرتك تجاوبي علي سؤالي دلوقت .ليه كدا مفيش زر اغلاق الصوت السبب توضيح
وممكن تقراي بقيت البوست محتاج اجابات
0 Likes