Original topic:

A20

(Topic created on: 02-01-2021 07:39 PM)
111 Views
TeFAA
Active Level 3
Options
جالاكسى A
الى خدمه عملاء سامسونج ال هو التحديث الامنى اللى نزل ده بخصوص ايه
علشان بدل ما الفون كان شغال بكفاءه ٥٠% دلوقتي شغال بكفاءه ١٠% حد يرد بس علينا كده وبالنسبه للناس اللى حابه تهبد بلاش والنبي علشان الواحد جاب اخره من ام الشركه الوسخه دي واللى هيدخل يقول مدام شركه وسخه بتشترى منتجاتها ليه احب اقولك مستني بس فلوس تيجي و انا هغير ل اوبو او هواوى سامسونج بقت خرا
9 Comments
osamaelshreif
Active Level 3
جالاكسى A
والله ابووو شركه محترمه جدآ وتحديثاتهاا ممتازه اما سامسونج شركه بصراحه لا تستاهل ان تكون موجوده في السوق
mohamedmido
Active Level 10
جالاكسى A
هو اوبو بتدعم تحديث الجهاز كام سنه
يعني زي سامسونج ٤ امني و ٣ اندرويد
osamaelshreif
Active Level 3
جالاكسى A
حضرتك بص للتحديث الي بيظبط الجهاز متبصش لتحديث الاندرويد الي هووو اصلآ سامسونج بوظت الموبايلات كلهااا بسببو شوف المشاكل الي قابلت كل الي ماسك السامسونج وبعد حضرتك اتكلم
0 Likes
mohamedmido
Active Level 10
جالاكسى A
اخي بص انا مش من محبي سامسونج ولا اوبو ولا اي شركه بس بصراحه لما بتحدث اندرويد بتضيف مازيا كتير
يعني واحد زيA10 فرحان ان جالي تحديث اندرويد ١٠ وجبلي مميزات
وان شاء الله ١١
بالنسبه للمشاكل حضرتك مثل بتشتري تلفون ٢٠٠٠ جنيه اكيد المعالج مش هيكون قوي زي حاجه ٥٠٠٠ انا شايف انه شركه حلو لانه بتهتم با تلفونات الاقتصاديه و مش بتقبل مشاكل زي تلفونات شاومي
0 Likes
osamaelshreif
Active Level 3
جالاكسى A
حضرتك معاك a10 علشان فعلآ تليفون رخيص اكيد تفرح بتحديثات ومش هتبص علي السلبيات علشان رخيص لاكن لما تجيب هواتف زيناا a70 ب 6000 اكيد احنا نزعل علشان تليفون بصراحه زباله والبطاريه ازبل
0 Likes
mohamedmido
Active Level 10
جالاكسى A
بص اخي مفيش تلفون في العالم فيه كل حاجه حتي لو ايفون
انا سمعت ان خدمه ما بعد البيع حلوه عند سامسونج
0 Likes
محمد361
Active Level 1
جالاكسى A
هو اية المشاكل الي قابلتك
محمد361