- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 12:18 PM in
جالاكسى A- هي ملفات الlog جايبة ان صحة البطارية ١٠٠
- هل في طريقة اتأكد الرقم ده صح اصل انا شاكك ان صحة البطارية ١٠٠
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 03:40 PM in
جالاكسى Aوبصفة عامة جهازك لسة ما شاء الله جديد ليه قلقان؟
وعمتا فيه طريقة مختلفة
👇لمعرفة صحة البطارية
https://youtu.be/J1FwPq7csSg?si=uGFKHfN9usbFIRqj
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 03:50 PM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 03:53 PM in
جالاكسى Aالفكرة تكمن انه طبيعي يسخن الشاحن والجهاز يكونوا دافيين شوية لاكن مش سخن جدا كده الشاحن غير اصلي
لو حابب ممكن تبعت صورة واضحة للشاحن والعلبة من الضهر واحددلك اذا كان اصلي او مش اصلي وليه
ولو جايبه من التوكيل او دريم2000 او دبي فون فمفيش داعي تصوره
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 03:56 PM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 04:01 PM in
جالاكسى Aمش لازم عشان مش اصلي يعمل معاك كل ده
عادي ممكن ياثر علي البطارية وبوردة الشحن من غير انت ما تحس وده علي مدار فترة قصيرة
استثمر في شاحن اصلي او اي بديل تاني من البدايل المحترمة
متستهونش بالموضوع عشان حرام تضيع الفلوس الي اشتريت بسه جهاز تحافظ عليه وتستخدمه وتروح تصرف عليه تاني عشان شاحن مش اصلي بوظه
بلاش تشحن بيه تاني من النهاردة طلما انت متاكد انه مش اصلي
وبمناسبة البدايل التانية المحترمة لاكن الاول الافضل تشتري الشاحن من مكان موثوق زي:
2B ،توكيل سامسونج٬ دريم2000، دوبي فون
في اماكن غيرهم كتير، بس دول المشهورين والمعروفين اكتر
في بدايل تانية من براندات معروفة عالميا ومضمونة زي:
Anker, Ugreen
وكراي شخصي وعن تجربة، شواحن الانكر هي البديل الافضل بعد سامسونج
الميزة فيها انك تقدر تستخدم الشاحن لاكتر من جهاز بغض النظر عن نوعه بدون ضرر
عكس شواحن الشركات الي يفضل يتشحن بيها اجهزة الشركة نفسها فقط، بسبب ان كل شركة ليها بروتوكول معين في الشحن
البراندات دي مضمونة، سعرها بيبقي غالبا ارخص بفرق بسيط عشان المنافسة بس
وليك حرية الاختيار
👇تقدر تقرأ اكتر عن شواحن انكر من هنا
https://r2.community.samsung.com/t5/اخرى/شاحن-Anker-Zolo-20W-GaN-البديل-الذكي-والأكثر-أماناً-من-شواح...
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-05-2026 03:51 PM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-17-2026 02:06 PM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-17-2026 03:52 PM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A