Original topic:

يا جماعه

(Topic created on: a month ago)
156 Views
mona9999
Active Level 3
Options
جالاكسى A
ياجماعه عندى مشكلة فى تليفونى A06 وعاوزة اشغل تطبيق Tutor وكل ما اشغله يقول لازم اكلم خدمة العملاء واكلمهم يحولونى للواتس اب ويقولولى لازم انتظر ساعتين عشان يبعتوا الكود،طب ما يبعتوا الكود على الواتس ،ايه حكاية انتظر رهينه جنب التليفون لساعتين وفى الاخر ماحدش اتصل اساسا
0 Likes
5 Comments
ABDOUQASEM
Active Level 1
جالاكسى A
طابعا لازم تكلمي الخدمه عشان بيعطوكي رمز التفعيل
0 Likes
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
برنامج tutor
وظفته ان الدعم الفني يقدر يتحكم في جهازك عشان يحللك المشكلة (إن كانت بتتحل بالطريقة دي)
لاكن هو مش برنامج حل مشاكل

لو حابب ممكن توضح مشكلتك واساعدك فيها
0 Likes
mona9999
Active Level 3
جالاكسى A
هى دى مشكلتى ،الهوت سبوت مفتوحه على طول ومش عارفه اقفلها،لانه عليها زى غساوة منعانى انى اقفلها وعملت ريستارات اكتر من مرة ،ومش عارفه اقفلها1778511846372.jpg
0 Likes
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
Settings > general management > reset > reset WiFi and Bluetooth settings

جربي وشوفي
0 Likes
mona9999
Active Level 3
جالاكسى A
جربتها ،ومافيش حاجة اتغيرت،على العموم شكرا،لسه مفتوحه والفشاوة عليها زى ما هى
0 Likes