Original topic:

هل حد ملاحظ تهنيج اثناء الشحن. في a17

(Topic created on: 3 weeks ago)
172 Views
gggtrsch
Active Level 6
Options
جالاكسى A
مش اقصد تهنيج تهنئه اقصد تهنيج تاتش مثلا لما تكون في تيك توك وبعدين تيجي تسرع الفيديو عادي تلاقيه داس حاجه تانيه زي كده مثلا 
0 Likes
12 Comments
جالاكسى A
أيوة انا تلفوني A07 و لما يكون على الشاحن بفضل يدوس علر حاجات لو حده بس انا توقعت إن ده طبيعي علشان ممكن يكون السوكت مأثر على الشاشة او كدة ف أظن إن ده طبيعي
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
طيب بص هو بردو حصلي في a16
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
طيب بص هو انت جايب الشاحن الاصلي
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
انا جايب الشاحن الاصلي اهو وبردو بيهنج بس ده مثلا لما اكون في تيك توك مثلا وادوس تسرع يقعد يدوس مع نفسه
جالاكسى A
لا انا مش معايا الأصلي بس ممتاز أنتَ بس لو تعرف تقول أنتَ شاري الأصلي من أين و بكم بص انا هنزل دلوقتي منشور في الشاحن بتاعي ب ممتاز 😊
0 Likes
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
ماشي انا جايبه ب 1200جنيه ثانيا من التوكيل ثالثا هو بردو بيهنح اثناء الشحن بس مش اوي زي الاول ثالثا بيسخن اكتر من الكوبي
0 Likes
جالاكسى A
شكراً
0 Likes
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
لو عاوز تعرفه اصلي او لا مفيش غيرها طريقة واحده بس
0 Likes
جالاكسى A
الأصلي هو واحد بس مش معنى كدة إن اي حاجة غير الأصلي وحشة انا الشاحن الي معايا مش اصلي و ممتاز و مكمل من شهر ١٠
0 Likes