Original topic:

نطالب من شركه سامسونج

(Topic created on: 09-17-2025 04:18 PM)
220 Views
mohand99
Active Level 1
Options
جالاكسى A
نطالب من شركه سامسونج ان يقومو ب اضافه تحسينات على تطبيقات مثل سناب شات و واتساب و كل تطبيقات مثل ايفون لتكون جوده عند رفع الفديوهات عاليه لا تقل مثل الايفون و تعزيز أداء الكاميرات في تحديثات القادمه للهواتف Samsung a34 لكي تكون أفضل تقنيه و تحسين افضل و يعطيها شعور افضل عند الاستعمال 

0 Likes
7 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
المشكلة أنهم عشان يعملوا كده بيعملوا حاجة اسمه API
لكل هاتف عشان تقدر البرامج الأخري تستخدم الكاميرا بأعلى إمكانية ولكن ده بياخد وقت وتكلفة وسامسونج بتصنع هواتف كتيرة ف بتكتفي أنها تعمله للفئة العليا فقط
mohand99
Active Level 1
جالاكسى A
المفروض يبقا للفئه متوسطه كمان لان اسعار بقت قريبه من بعض
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
غالبا لو فكروا يعملوا هيعملوا للأجهزة الجديدة اللي بعد كده
معلش أسعار ايه اللي قريبة من بعضها؟
mohand99
Active Level 1
جالاكسى A
سعر مثلا ال a35 بقت مثلا دلوقت جديد ب ١٨ الف النسخه الكبيره او حاجه ذي ال a55 بقا دلوقت سعره ١٩ او كده بسعر الالترا ال ٢١ مستعمل و بسعر النوت 20 الترا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انت بتقارن موبايلات متوسطة نازلة من سنة بموبايلات عليا من ٥ سنين ومستعمل
0 Likes
mohand99
Active Level 1
جالاكسى A
اسعار الفلاجشيب القديم بقت قريبه منه
0 Likes
Mohamedelmagek
Beginner Level 2
جالاكسى A
الاسف الأندرويد كله كدا
0 Likes