Original topic:

ميزة ram plus

(Topic created on: 05-02-2026 11:21 PM)
221 Views
hossamos
Active Level 8
Options
جالاكسى A
لو هاتفي 8 جيجا رام هل تنصحوني افعل ميزة ram plus وهل هي مفيدة ولا لا بس ياريت إجابة مؤكدة وشكرا ليكم مقدما

image


4 Comments
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى A
اقراء وشوف ايه اللى هيعجبك فى الكلام ده 😀

https://r2.community.samsung.com/t5/جالاكسى-A/Mido/td-p/21990401?src=ShareByUserCM
hossamos
Active Level 8
جالاكسى A
تسلم ايدك
a345g2025
Active Level 4
جالاكسى A
انا لاغيتها وحاسس أن مافيش فرق في الاستخدام بالعكس الدنيا بقت افضل وثابتة مستخدم a34
hossamos
Active Level 8
جالاكسى A
انا كدة برده
0 Likes