Original topic:

موبيل a52s 5g

(Topic created on: 01-05-2026 10:13 AM)
546 Views
١٩٧ط٨
Active Level 1
Options
جالاكسى A
في البدايه لايظهر للموتصل ان الخط انتظار في حاله الانتظار
14 Comments
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى A
الأشعار ده بيبقى من شركة الاتصالات والشبكة يعني لازم بيتبعت للمتصل بس يظهره ولا لاء ده من السوفت وير بتاع موبايله
اللي اعرفه ان الايفون مش بيظهر الأشعار ده ودي نقطة خلافيه هي دي ميزه ولا عيب
انا بالنسبة لي بحب اشوف الأشعار عشان اعرف ان اللي بتصل بيه في مكالمة تانيه فاعذره مثلا انه مش بيرد عليا و الرأي الاخر اللي هو راي حضرتك ان ده نوع من الخصوصية ومش بحب ان حد يعرف اني في مكالمة تانيه
0 Likes
١٩٧ط٨
Active Level 1
جالاكسى A
في بدايه استخدام الموبيل لايظهر للطرف الاخر اني في حاله انتظار
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى A
شريحة حضرتك من اي شركة ؟
0 Likes
١٩٧ط٨
Active Level 1
جالاكسى A
فوادفون
0 Likes
Katcho
Active Level 3
جالاكسى A
في كومنت شرحلك الخطوات بالتفاصيل امشي وراه
0 Likes