MA77moud
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
4 weeks ago in
جالاكسى A
معايا سامسونج ايه٥٥ والاهتزاز vibration مش شغال خالص بقالو فترة ومش عارف ايه سبب المشكلة
3 Comments
KhaledSati
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
4 weeks ago in
جالاكسى A
السلام عليكم
كيفك ان شاء الله بخير
من البداية جرب تحط هذا الكود في تطبيق الهاتف في الجوال
واذا فتحت لديك قائمة اضغط على
كلمة vibration
واذا كان الاهتزاز طبيعي فهاذا يدل على ان هناك مشكلة في النظام
ولو كان متقطع او لا يعمل فهاذا يدل على ان هناك مشكلة في الاهتزازات داخل الجهاز
ولو كانت مشكلة في النظام ان شاء الله حلها بسيط
واذا كانت داخل الجهاز فهاذي مشكلة
كيفك ان شاء الله بخير
من البداية جرب تحط هذا الكود في تطبيق الهاتف في الجوال
واذا فتحت لديك قائمة اضغط على
كلمة vibration
واذا كان الاهتزاز طبيعي فهاذا يدل على ان هناك مشكلة في النظام
ولو كان متقطع او لا يعمل فهاذا يدل على ان هناك مشكلة في الاهتزازات داخل الجهاز
ولو كانت مشكلة في النظام ان شاء الله حلها بسيط
واذا كانت داخل الجهاز فهاذي مشكلة
MA77moud
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
4 weeks ago in
جالاكسى A
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
بخير الحمد لله
للأسف الكود مش بيفتح
بخير الحمد لله
للأسف الكود مش بيفتح
F_DSB
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
لانك دخلت الهاتف وهو مقفل لازم تفتح الجهاز وتدخل الهاتف واكتب #*0#*