Original topic:

مشكله فى الشاشه a52s

(Topic created on: 12-18-2022 12:42 AM)
80 Views
hema1988
Active Level 4
Options
جالاكسى A
حصلت مشكله اول مره تحصل معاى كرهتني فى الجهاز وخلتنى كرهت كل اجهزه سامسونج الموبايل شاشه الموبايل كان عليها بصمات كتير رحت غسلتها بالميه ودى مش اول مره اغسله قلت مش هيحصل حاجه على اساس الحهاز ضد الميه بعدين ظهرت رساله ان مكان الشحن فيه رطوبه متشحنش الجهاز قلت شويه والجهاز ينشف وتختفي مهتمتش بيها المشكله الجديده بقي استخدمت الجهاز عادي بعد كده لاحظت بطئ استجابه الشاشه لما اضغط على زر البور عشان تشتغل وبقى فى وميض او رعشه لما تفتح والتتش بقى بطئ فى الاستجابه وبعد كده التاتش فصل نهائي ومشتغلش حاجه غريبه اول مره تحصل ومعرفتش استخدم الجهاز نهائي وبعد كده قلت اوصل الجهاز عالشاحن اشوف هيحصل ايه ظهرتلى رساله ان الجهاز فيه رطوبه وبقى الجهاز يدى تنبيه واهتزاز باستمرار والتاتش مش عاوز يشتغل ولا عارف ألغى الرساله ولا اهتزاز الجهاز ولا حتى عارف اقفل الجهاز بجد حاجه تخنق انا مش عارف هل ده عيب فى الجهاز ولا السوفت وير ولا التحديث الاخير بالرغم انى محدثه لاندرويد ١٣ والتحديث إلى بعده هو كده الجهاز محتاج يروح الضمان او الصيانه ولا ايه سبب وحل المشاكل دى .

35 Comments
admkhbad11
Active Level 4
جالاكسى A
لا روح الضمان احسن عشان ما يحصلش حاجه تانى فى الجهاز وسيبك من الى يقول اقفل الجهاز وشغالو تانى او اعمل سوف وير
hema1988
Active Level 4
جالاكسى A
انا مشتريه من جوميا داخل فى سنه مش عارف ايه ظروفه دلوقتى
0 Likes
mohalim
Active Level 6
جالاكسى A
طبيعي لان الجهاز ضد ترتش الماء و ليس الغسيل
hema1988
Active Level 4
جالاكسى A
لا ضد الميه لعمق متر لمده نص ساعه وبعدين ايه دخل الميه بوقف التتش ورشه الشاشه لما ادوس على البور
0 Likes
mohalim
Active Level 6
جالاكسى A
انا فهمك بس انت لو رحت للشركه هتقولك كده ده اصدي
òmãr
Beginner Level 2
جالاكسى A
طبيعي يا استاذ كل جهاز ليه مستوى ضغط مياه معين تقدر تجيبه من على النت
hema1988
Active Level 4
جالاكسى A
انا منزلتش بيه حمام سباحه انا غسلته تحت الحنفيه ومش اول مره اغسله وبعدين هو المفروض ضد الميه لعمق متر لمده نص ساعه وده محصلش
0 Likes
MahmoudHamed
Active Level 10
جالاكسى A
حل مؤقت
الجهاز لما ينهج إضغط على زر التشغيل و زر رفع او خفض الصوت لمده سبع ثواني
hema1988
Active Level 4
جالاكسى A
أشكرك ياغالى انا فعلا عملت كده اكتشفتها بالصدفه بصراحه حاجه تخنق