Original topic:

مشكلة

(Topic created on: 06-23-2020 12:54 AM)
209 Views
Adhamsherif00
Active Level 1
Options
جالاكسى A
موبايلي a 30 عندي الخط الاول مكالمات والخط التاني شغال نت لما موبايلي بيرن الداتا بتفصل ليه 
0 Likes
3 Comments
جالاكسى A
شركة اتصالات بس اللي مفعلة الداتا تكون شغالة أثناء الاتصال

0 Likes
جالاكسى A
https://youtu.be/yLx2UhJCLRs


حل مشكلة الواي فاي في موبايلات سامسونج الجديدة ادعمني بالاشتراك
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
لو الاتصال من نفس الخط ، مش بتفصل ، لو من الخط التاني بتفصل ودا العادي
0 Likes