Original topic:

مشكلة a15

(Topic created on: 12-02-2024 04:03 PM)
163 Views
mohamed7x
Active Level 3
Options
جالاكسى A
بتفضل المشكلة بعد ازالة الروت وعمل سوفتوير للهاتف بفقد الاشارة نهائيا و يقول no sim card الكلام ده كل ٦ ساعات بضطر اعيد التشغيل كل شوية 
اعتذر عن غبائي في عمل الروت
هل كترة اعادة التشغيل هتسبب ضرر للتيليفون؟
0 Likes
1 Comment
SamsungModerator4
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجهك
بناء على سؤالك أستأذن حضرتك فى التوجه لاقرب مركز صيانه 
للتمكن من فحص الجهاز ومساعده حضرتك 
للتعرف على أقرب مركز صيانه خاص لحضرتك من خلال الرابط التالى : 
https://www.samsung.com/eg/support/service-center/

استاذن حضرتك تفعيل وضع الصيانة قبل ادخال الجهاز مركز الصيانة

  لحماية بيانات حضرتك الشخصية
وضع الصيانة وظيفته ان حماية خصوصيتك أثناء استخدام شخص آخر هاتفك، كما يحدث عندما ترسله لإصلاحه. 
الميزة ده بتمنع الوصول للبيانات الشخصية علي الجهاز ففي وضع الصيانة، يتعذر الوصول إلى بياناتك الشخصية، التي تشمل الصور والرسائل والحسابات، وتتوفر فقط التطبيقات المثبتة مسبقًا.
تفعيل وضع الصيانة كالتالي : 
اولا ستحتاج إلى إلغاء قفل هاتفك لإيقاف تشغيل وضع الصيانة. 
 ثانيا الدخول للاعدادات > العناية بالجهاز > وضع الصيانة > تفعيل


ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes