Original topic:

مشكلة SIM

(Topic created on: 02-21-2026 11:08 PM)
408 Views
Roshan1123
Active Level 1
Options
جالاكسى A
عندي مشكلة في مدخل ال SIM التاني بيقولي Emergency call only واوقات يكتب اسم الشبكة بس مش بيعمل calls بردو 
نوع الموبايل A54

image


image


13 Comments
Roshan1123
Active Level 1
جالاكسى A
طب وحلها ايه
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى A
حضرتك ممكن تتأكدي ان مفيش ضريبة على
imei 1
imei 2

من تطبيق تليفوني
Roshan1123
Active Level 1
جالاكسى A
لقيت ضريبه فعلا على مكان الخط التاني!! ايه الحل في الموضوع ده؟
+ اصلا موبايلي من هنا عادي مش من برا
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى A
اعتقد تكلمي خدمة العملاء بتاعت تطبيق تليفوني وتشرحي لهم الوضع لان النفروض الضريبة تكون متشاله من التليفون كله