Original topic:

مشكلة في شحن A17

(Topic created on: 3 weeks ago)
274 Views
loaydeif
Beginner Level 4
Options
جالاكسى A
التليفون احيانا بيحتاج يتعمله ريستارت عشان يقبل شحن تاني دي ممكن تكون مشكلة سوفت وير ولا في السوكيت بتاع الشحن 
2 Comments
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
اكيد مشكلة هاردوير في الجهاز سواء في السوكت او بوردة الشحن
وحاجات زي كده ممكن تحصل بسبب استخدام شاحن غير اصلي

يفضل تروح للتوكيل يفحص الجهاز
loaydeif
Beginner Level 4
جالاكسى A
تسلم ❤