gmycarir
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-09-2026 10:34 AM in
جالاكسى A
السلام عليكم
دلوقتى انا عندى مشكلة فى دمج المكالمات والانتقال بينهم واتصلت بشركة الاتصال وقالو ان الخدمة شغالة على الخط
هل دى مشكلة فى السوفت بتاع التليفون ولا شركة الاتصالات بتشتغلنى
برجاء الافادة لان الموضوع دا مهم بالنسبالى فى شغلى
نوع الهاتف / سامسونج A23
3 Comments
Ahmed1Samir2
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-09-2026 11:14 AM in
جالاكسى A
بالنسبه للهاتف
انا معايا واحد وهو شغال عادي في دمج المكالمات بس للتاكد بردو يستحسن تروح للفرع وتكشف عليه لو مطلعش فيه حاجه تروح لفرع شركة الاتصالات وتقولهم على المشكله تاني
انا معايا واحد وهو شغال عادي في دمج المكالمات بس للتاكد بردو يستحسن تروح للفرع وتكشف عليه لو مطلعش فيه حاجه تروح لفرع شركة الاتصالات وتقولهم على المشكله تاني
خاىدون
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-09-2026 11:34 AM in
جالاكسى A
دى بتبقي خاصية في الخط
hanykhalaf
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-09-2026 04:00 PM in
جالاكسى A
داى خاصة بشريحة وليس التليفون وهتكون مفعلة تلقائي فى خطوط الشركات ولاكن لتشغيل على خط اللافراد العادى لابد من الاشتراك فى الخدمة وتقريبا دفع اشترك زيادة