Original topic:

مشكلة فى دمج المكالمات والانتقال بينهم

(Topic created on: 02-09-2026 10:34 AM)
220 Views
gmycarir
Active Level 3
Options
جالاكسى A
السلام عليكم 
دلوقتى انا عندى مشكلة فى دمج المكالمات والانتقال بينهم واتصلت بشركة الاتصال وقالو ان الخدمة شغالة على الخط 
هل دى مشكلة فى السوفت بتاع التليفون ولا شركة الاتصالات بتشتغلنى 
برجاء الافادة لان الموضوع دا مهم بالنسبالى فى شغلى 
نوع الهاتف / سامسونج A23
0 Likes
3 Comments
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى A
بالنسبه للهاتف
انا معايا واحد وهو شغال عادي في دمج المكالمات بس للتاكد بردو يستحسن تروح للفرع وتكشف عليه لو مطلعش فيه حاجه تروح لفرع شركة الاتصالات وتقولهم على المشكله تاني
خاىدون
Beginner Level 2
جالاكسى A
دى بتبقي خاصية في الخط
hanykhalaf
Active Level 7
جالاكسى A
داى خاصة بشريحة وليس التليفون وهتكون مفعلة تلقائي فى خطوط الشركات ولاكن لتشغيل على خط اللافراد العادى لابد من الاشتراك فى الخدمة وتقريبا دفع اشترك زيادة