MahmoudAhmed_R
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-17-2025 11:29 PM (Last edited 07-19-2025 05:20 PM ) in
جالاكسى A
ليه تم إزالة خاصية تسجيل المكالمات من A05s بعد آخر تحديث؟
وكمان صوت انخفاض البطارية 🔋 مزعج وسيء أصلا.
وكمان معلومات الشحن والمهلة اختفت من على الشاشة on display بقت لحظية تظهر وتختفي.
وبصراحة "وجهة نظري" ان الإيماءة أعلى الشاشة ليست جيدة. لا داعي لتقسيم اللوحة المنسدلة من الأعلى لجزئين. يمين الكاميرا للاشعارات ويسار الكاميرا للتحكم. هي ايماءة واحدة للجزء العلوي كله مع بعض وخلاص. لأني ممكن أكون ماسك الموبايل بيد واحدة حسب ظروفي.
- Tags:
- A05s
14 Comments
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »
mosaemado2026
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-18-2025 12:48 AM in
جالاكسى A
وعن نفسى أخر مره اتعامل مع سامسونج ولا أنصح بها أحد ابداااااااا
تحياتى لحضرتك
تحياتى لحضرتك
ELATAAR
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-18-2025 12:51 AM in
جالاكسى A
طيب ليها حل
MahmoudAhmed_R
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-18-2025 12:57 AM in
جالاكسى A
في انتظار تحديث قادم ولعله قريب ان شاء الله لأنه التحديث الحالي يبدو مزعج للجميع.
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-18-2025 08:59 AM (Last edited 06-18-2025 09:02 AM ) in
جالاكسى A
ابعت سكرين شوت من
الضبط / حول الهاتف / معلومات السوفتوير / خانة مزود الخدمة
Service provider
ومفيش تسجيل مكالمات تم ألغائه وماذلنا علي نفس الوضع بين دول داعمه ودول غير داعمه
الضبط / حول الهاتف / معلومات السوفتوير / خانة مزود الخدمة
Service provider
ومفيش تسجيل مكالمات تم ألغائه وماذلنا علي نفس الوضع بين دول داعمه ودول غير داعمه
MahmoudAhmed_R
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-18-2025 10:36 AM in
جالاكسى A
مهو الفكرة انه مش ده بس. ده فيه بعض الميزات تم إزالتها عند ناس كتير. زي مهلة الشحن على الشاشة اتلغت. وتسجيل المكالمة اتلغت. و جاري البحث عن الكوارث التانية.
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »