3bdalr7mann_A7m edd
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
هل أحد بعد ماحدث جهازه إلي ui 8.5 لاحظ مشاكل ظهرت فيه ؟؟
amr_saaied
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
لسه موصليش
بس اي المشكلة اللي عندك ؟
بس اي المشكلة اللي عندك ؟
3bdalr7mann_A7m edd
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
مفيش مشاكل بس حابب استفسر للي حدث واجهه مشكلة ولا حاجة عشان احدث لما ينزل
mhdattia
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
نزل عندي وكان تمام و stable
بس ظهرت مشكلة لما بمسح اي تطبيق مش بيمسح الداتا او البيانات المؤقتة تبعه و بتفضل في الجهاز و لازم تمسحها يدوي
يعني كان عندي مشكلة في مزامنه الواتس مع هاتف اخر
فضل معلق علي شاشة التحميل في سامسونج اللي هو الواتس مثبت عليه مسبقا و كان شغال عادي
شيلت البرنامج و مسحت الكاش و ريستارت و نزلته تاني بيفتح علي شاشة التحميل مباشرة مش بيقول مثلا دخل رقمك و كده
بس ظهرت مشكلة لما بمسح اي تطبيق مش بيمسح الداتا او البيانات المؤقتة تبعه و بتفضل في الجهاز و لازم تمسحها يدوي
يعني كان عندي مشكلة في مزامنه الواتس مع هاتف اخر
فضل معلق علي شاشة التحميل في سامسونج اللي هو الواتس مثبت عليه مسبقا و كان شغال عادي
شيلت البرنامج و مسحت الكاش و ريستارت و نزلته تاني بيفتح علي شاشة التحميل مباشرة مش بيقول مثلا دخل رقمك و كده
3bdalr7mann_A7m edd
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
تقريباً ساعتها كان سيستم الواتساب معلق والرام ممسحش او مفرغش عمليه التخزين والجهاز لسة محدث فا هتلاقي النظام لسة بيعمل عمليه تعريف للجهاز ولازم تحدث التطبيقات بعد تحديث الجهاز، سواء تحديث برامج النظام او برامج السوشيال، جرب تدخله وضع الريكفري مود وامسح الكاش ذات نفسه من النظام.
mhdattia
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
لا هو كان شغال عادي مفيش مشاكل وبعد التحديث كمان مستقر
المشكلة ظهرت بعد التحديث و بعد ما حاولت اربط الواتس بال pc
المشكلة ظهرت بعد التحديث و بعد ما حاولت اربط الواتس بال pc
3bdalr7mann_A7m edd
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
مش عارف ما هي دي لو مرتبطة بالتحديث دة تبقي مشكلة وهتحتاج تستني ينزل تحديث تصحيحي يصححوا الخطاء دة !!
mhdattia
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
طب اقولك علي الداهية
المفروض اني عامل باك اب علي سامسونج اكونت ومنها الاعدادات
دلوقتي بعد التحديث و بعد كل عملية ريستارت للجهاز الاعدادات بتخفي كاني بعملها من اول و جديد
سواء تروكولر. الرسايل
حتي الويدجيت اللي علي الهوم بتختفي و ارجع اعملها تاني
المفروض اني عامل باك اب علي سامسونج اكونت ومنها الاعدادات
دلوقتي بعد التحديث و بعد كل عملية ريستارت للجهاز الاعدادات بتخفي كاني بعملها من اول و جديد
سواء تروكولر. الرسايل
حتي الويدجيت اللي علي الهوم بتختفي و ارجع اعملها تاني
3bdalr7mann_A7m edd
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
لا حاجة سيئه جداً ربنا يعينك عليه انا خلاص مش محدث الجهاز ولا هشتري منهم اي حاجة تاني، تجربتي مع الشركة دي صفر الميه مقارنة بين الأجهزة التانية
rayan_farouk
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
جالاكسى A
لا دا تحديث للواتس انه بيقدر يتعرف ع رقمك بعد اول مره سجلت فيها مجرد م تكتب رقمك تاني وتالت ورابع ودايما بيدهل معاك بدون كود او تحقق يعني ف دا عادي