Original topic:

مسابقة سامسونج

(Topic created on: 08-04-2021 04:04 PM)
93 Views
Lool2020
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
يا جماعة انا مش عارف اشترك في سحب سامسونج علي العربية ولا عارف ازاي استفيد من قسيمة شراء امان او ماكدونالدز ... مش موجود عندي في benefits حد عنده حل ؟؟
8 Comments
Mosta02
Beginner Level 2
جالاكسى A
كنت عايز اعرف حل المشكله ديه ايه 20210804_023909_33452.jpg
0 Likes
hmhmt
Beginner Level 2
جالاكسى A
عندي نفس المشكلة
0 Likes
Manosh2021
Active Level 3
جالاكسى A
نفس المشكله
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
جالاكسى A

صباح الخير يا فندم

مع حضرتك سماح من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على مشاركتك معانا

وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

للحصول على ال-E-Vouchers يجب على العميل شراء أي من الاجهزة المذكورة في العرض في خلال فترة العرض فقط واتباع الخطوات المذكورة بالشروط والاحكام. 

بعد عملية الشراء ولكي يتم تفعيل ال E-Voucher يجب على العميل الدخول على تطبيق Samsung Members  وتسجيل البيانات المطلوبة  في التطبيق ثم الدخول على صفحة المخصصة للعرض في التطبيق. 

عند إتباع الخطوات الصحيحة سيحصل العميل على رقم لل E-Voucher  بقيمة تبدأ من100 لـ 500 جنيه صالحة للاستخدام في أمان أو أو  ماكدونالدز على حسب القسيمة الذي ظهرت إلى العميل من خلال التطبيق. 

لإسخدام ال-E-voucher يجب على العميل أن يتوجه إلى أي من فروع أمان أو أو  ماكدونالدز بالكود للاستمتاع بالقسيمة المجانية المقدمة من سامسونج. سيصلح للعميل الاستفادة من E-Voucher  ابتداءا من 1 يونيو 2021 وحتى يوم  13  أغسطس 2021 بحد اقصى.

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
marfady
Beginner Level 2
جالاكسى A
ازاي اشترك في سحب العربيه
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم 
وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد 

في حالة شراء هاتف Galaxy A32/A52/A72/S21 Series/Z Fold 2 ابتدءا من 1 يونيو 2021 وحتى 30  يونيو 2021 أوحتى نفاذ الكمية سيحصل العميل على E-vouchers  بقيمة من 100 ل-500 جنيه من أمان أو  ماكدونالد من خلال تطبيق Samsung Members.(BENFITS)

ولو عندك أى استفسار 

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
marfady
Beginner Level 2
جالاكسى A
ازاي اشترك في سحب العربيه
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم 
وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد 

في حالة شراء هاتف Galaxy A32/A52/A72/S21 Series/Z Fold 2 ابتدءا من 1 يونيو 2021 وحتى 30  يونيو 2021 أوحتى نفاذ الكمية سيحصل العميل على E-vouchers  بقيمة من 100 ل-500 جنيه من أمان أو  ماكدونالد من خلال تطبيق Samsung Members.(BENFITS)

ولو عندك أى استفسار 

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes