محمديوسف٢٤٣
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 09:43 AM in
جالاكسى A
السلام عليكم حد يعرف ليه الكلام مش كامل

6 Comments
النجمالثاقب
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 10:08 AM in
جالاكسى A
المشكلة دي غالباً بسبب "حجم الخط" أو "تغيير نوع الخط" في إعدادات الهاتف، وده بيخلي الكلام يخرج عن نطاق التصميم المخصص ليه في التطبيق.
جرب الحلول دي بالترتيب:
تصغير حجم الخط: ادخل على (الضبط > الشاشة > حجم الخط ونمطه) وقلل الحجم درجة واحدة وجرب تفتح المتجر تاني. استخدام الخط الافتراضي: لو مغير نوع الخط لخط خارجي، جرب ترجعه للخط الافتراضي الخاص بسامسونج (Samsung One) وشوف الكلام هيتعدل ولا لا. تكبير الشاشة (Screen Zoom): من نفس قائمة الشاشة، اتأكد إن "تكبير الشاشة" على الوضع الافتراضي مش معمول له Zoom زيادة. مسح ذاكرة التخزين المؤقت: ادخل على (الضبط > التطبيقات > Galaxy Store > مكان التخزين > مسح التخزين المؤقت)
جرب الحلول دي بالترتيب:
تصغير حجم الخط: ادخل على (الضبط > الشاشة > حجم الخط ونمطه) وقلل الحجم درجة واحدة وجرب تفتح المتجر تاني. استخدام الخط الافتراضي: لو مغير نوع الخط لخط خارجي، جرب ترجعه للخط الافتراضي الخاص بسامسونج (Samsung One) وشوف الكلام هيتعدل ولا لا. تكبير الشاشة (Screen Zoom): من نفس قائمة الشاشة، اتأكد إن "تكبير الشاشة" على الوضع الافتراضي مش معمول له Zoom زيادة. مسح ذاكرة التخزين المؤقت: ادخل على (الضبط > التطبيقات > Galaxy Store > مكان التخزين > مسح التخزين المؤقت)
محمديوسف٢٤٣
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 11:07 AM in
جالاكسى A
جربت كل ده ومفيش فايده
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 11:19 AM in
جالاكسى A
جرب كده تخلى لغة الهاتف انجليزى وشوف ايه الوضع
hossamos
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A
نفس الشئ عندي اعتقد ده خلل تصميمي هيتحل مع الواجهة الجديدة بإذن الله لا تقلق
محمديوسف٢٤٣
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A
انا بعد م مسحت الملفات المؤقته بشويه جالي تحديث للمتجر وعملت اعاده تشغيل مرتين والمشكله اتحلت
Mohammed_Gaber
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago (Last edited a month ago ) in
جالاكسى A
أيوه فعلاً المشكله دي ظهرت مع آخر تحديث نزل